צבי סופר | יום י"ז שבט ה׳תש״פ 12.02.2020

ליצמן משוחח עם הנצורים באונייה: "כל הכבוד לחב"ד יפן"

שר הבריאות יעקב ליצמן, לצד מנכ"ל משרד הבריאות, שוחח הבוקר עם הישראלים השוהים בבידוד בספינה מול חופי יפן והבטיח להם כי במקרה הידבקות יטופלו בארץ • אחד הישראלים לסגן השר: "כל הכבוד לחב"ד ביפן שדאגו לנו. פה רואים מה זה עם ישראל" • בסיום השיחה סגן השר התקשר לשליח בטוקיו הרב מנדי סודקביץ כדי להודות לו על העזרה שהושיטה חב"ד לישראלים בספינה
ליצמן משוחח עם הנצורים באונייה:

שר הבריאות יעקב ליצמן שוחח הבוקר עם הישראלים השוהים בבידוד בספינה מול חופי יפן.

לאחר ישיבת הערכות היומית בנושא נגיף הקורונה, קיימו שר הבריאות יעקב ליצמן, ומנכל המשרד משה בר סימן טוב מספר שיחות וידאו עם הישראלים שנמצאים בספינה מול חופי יפן וששוהים בבידוד מחשש להידבקות אפשרית בנגיף הקורונה. 

השר חיזק אותם, התעניין בשלומם והקשיב למצוקתם לאור הימצאותם בבידוד במשך הזמן הנדרש על פי הוראות ארגון הבריאות העולמי. השר ליצמן אף מסר להם את מספר הטלפון של עוזרו בלשכה כדי לתת מענה ככל שיידרש.

השר ליצמן אמר לישראלים כי העם בישראל דואג לשלומם ומחכה לחזרתם בשלום ובבריאות טובה בקרוב. נקווה ומתפללים שאכן לא יהיו מקרי הידבקות, אך במקרה שכן, אנו נערכים שיהיה אפשר לטפל בהם בארץ.

מנכ”ל המשרד הוסיף בשיחתו לישראלים על הספינה כי עליהם להישמע להוראות אנשי המקצוע ולהקפיד על הגיינה כדי למנוע הידבקות אפשרית.

"אנו נמצאים בקשר ישיר עם כל הגורמים בהם משרד החוץ, שלטונות יפן, והשגרירות", אמר סגן השר. לשאלתו על מצבם, ענה אחד הישראלים בספינה: "כל הכבוד לחב"ד ביפן שדאגו לנו. פה רואים מה זה עם ישראל".

בסיום השיחה סגן השר ליצמן התקשר לשליח בטוקיו יפן הרב מנדי סודקביץ כדי להודות לו על העזרה שהושיטה חב"ד לישראלים בספינה.

כמו שדיווחנו כאן לראשונה, שליח חב"ד בטוקיו הרב מנדי סודקביץ, יחד עם אנשי השגרירות הישראלית, דאגו לאישור מיוחד להבאת אוכל לשבת, חלות ויין לקידוש, לישראלים הנצורים באונייה.

 

צפו בתיעוד של השיחות, הבוקר:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.