צביקה קעניג | יום ט"ז שבט ה׳תש״פ 11.02.2020

צפו: העיר באר שבע התחברה לכבוד 70 שנה לנשיאות הרבי

קהילות בתי חב"ד בשכונות באר שבע, והורי התלמידים במוסדות חינוך חב"ד בעיר, התאחדו יחד לערב מיוחד ויוקרתי בסימן "מתחברים". האירוע התקיים באולמי הינומה ביו"ד בשבט, לרגל 70 שנה להילולת אדמו"ר הריי"ץ ועלייתו לכס נשיאות חב"ד של הרבי
צפו: העיר באר שבע התחברה לכבוד 70 שנה לנשיאות הרבי

קהילות בתי חב"ד בשכונות באר שבע, והורי התלמידים במוסדות חינוך חב"ד בעיר, התאחדו יחד לערב מיוחד ויוקרתי בסימן "מתחברים". האירוע התקיים באולמי הינומה ביו"ד בשבט, לרגל 70 שנה להילולת אדמו"ר הריי"ץ ועלייתו לכס נשיאות חב"ד של הרבי.

למעלה משמונה מאות אנשים ונשים, מכל גוני הקשת, העדות והחוגים, שהתחברו בתכנית מיוחדת והפקה מושקעת ומתוך אווירה חסידית-משפחתית של פעם, לחגוג 70 שנות נשיאות.

באירוע נכחו קהילות חב"ד ותיקות לצד קהילות חדשות. כיום יש 18 בתי חב"ד בבאר שבע כמעט בכל שכונות העיר, מרמות שבצפון העיר ועד נווה נוי שבדרומה, משכונה א' הותיקה ועד שכונת כלניות החדשה. המנחה הרב זלמן גורליק מנהל בית חב"ד המרכזי ציין כי רק השנה נפתחו חמישה בתי חב"ד חדשים, וכשהוא פונה לראש העיר הודיע לו שכל שכונה חדשה שמתחילים לבנות בעיר, כבר יש שליח חדש מיועד להקמת בית חב"ד בשכונה. 

הורי התלמידים עם אנשי הצוות במוסדות החינוך של חב"ד, יחד עם בוגרי חינוך חב"ד, התחברו אף הם והצדיעו לעשרות שנות חינוך ערכי ואיכותי של חב"ד בבאר שבע, שבהם לומדים כ-1,500 תלמידים לומדים כיום במעצמה החינוכית של חב"ד בעיר.

כוכב הזמר החסידי שמחה פרידמן, בליווי להקת תמיד בשמחה. הנעימו את הערב בניגוני הרבי, ובניגונים שמחים שהרימו את כל הקהל לריקודים סוערים שנמשכו זמן רב.

כיבדו את הערב בנוכחותם, רב העיר הרה"ג הרב יהודה דרעי שהעלה על נס את מנהיגותו של הרבי מליובאוויטש, הרה"ג רבי פינחס אבוחצירה שביקש לציין את היותו בוגר מוסדות חינוך חב"ד בעיר, וראש העיר מר רוביק דנילוביץ' ששיבח את פעילות חב"ד בארץ ובעולם, הרה"ג הרב יוסף חיים בצרי, וחברי העירייה מר עופר כרדי, מר שמעון טובול, ומר מוטי בן יהודה, מר שלומי נומה מנכ"ל כיוונים, והגב' עליזה ביטון מנהלת המחלקה לתרבות תורנית.

גם לאחר שהאירוע תם, עשרות אנשים סירבו לעזוב את האווירה המיוחדת, ונותרו להתוועדות עם שלוחי הרבי עד השעה שלוש לפנות בוקר.

הפקת הערב נעשתה בחיבור כוחות של שליחי חב"ד ומנהלי מוסדות חב"ד, בארגונו של בית חב"ד המרכזי באר שבע בראשות הרב זלמן גורליק.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.