שלמה מן | יום ט"ז שבט ה׳תש״פ 11.02.2020

צפו: שפע גילויים בקובץ החדש שהשיק 'ועד התמימים' לי' שבט

סקירות מקיפות, יומנים, הגהות בפרסום ראשון - אלו חלק קטן מן הגילויים הנפלאים המתפרסמים בקובץ החדש שהשיק 'ועד תלמידי התמימים העולמי' לרגל שבעים שנה ליו"ד שבט • אתר COL מגיש את הקובץ בפרסום ראשון, להורדה ולצפייה און ליין
צפו: שפע גילויים בקובץ החדש שהשיק 'ועד התמימים' לי' שבט
שער הקובץ החדש

לרגל 'שבעים שנה' לנשיאות הרבי, משיק 'ועד תלמידי התמימים העולמי' קובץ חדש הכולל מיוחדות, יומנים ושביבי הוד מימי יו"ד שבט במחיצת הרבי.

בין היתר נחשפות בקובץ הגהות בכתב יד קודשו של הרבי, בפרסום ראשון, על כתבה מהעלון 'יידישע היים', הסוקרת את פעילות ליובאוויטש, בקשר עם שלושים שנות נשיאותו של הרבי.

עוד בקובץ: סקירה מאלפת על מאמרי 'באתי לגני' שנאמרו במשך השנים בידי הרבי ביו"ד בשבט, יומן מרתק מי׳ שבט של שנת תשכ״ד, כפי שהועלה על גבי הכתב בידי הרב שלום דובער גורדון בעיתון 'ליובאוויטש ניוז' עם הגהות הרבי עליו - בתרגום ללשון הקודש, שביבי זכרונות מיוחדים כפי שנשמעו מכמה חסידים על י' שבט במשך השנים, ויריעה מקיפה וראשונית על מוסד 'הערות התמימים' מראשיתו והיחס המיוחד שהקנה לו הרבי במהלך השנים.

בסוף הקובץ מובא משא מיוחד מאת הרב שלמה זרחי, משפיע ומנהל ישיבת תות״ל המרכזית 770, לרגל י׳ שבט.

"בהגיענו ל'יובל השבעים'", אומרים עורכי הקובץ, "ו'הימים האלו נזכרים ונעשים' - ימים בהם נשיאותו של רבינו הולכת וגדלה באופן של התגברות ושלימות - פשוט וברור שעל כל אחד ואחד מאיתנו מוטלת הזכות והחובה להתמסר ולהתבטל לרצונו הק' באופן מושלם ולבצע את תפקידנו העיקרי "להביא לימות המשיח" על ידי 'מעשה אחד, דיבור אחד, מחשבה אחת'. כולנו תקווה שקובץ זה ימלא את יעודו ויעורר בקרב אנ"ש את אור וחום ההתקשרות לרבי".

יש לציין כי כאלפיים עותקים מן הקובץ חולקו בחצרות קודשנו לאורחים הרבים שהגיעו לי' שבט, והקובץ אף חולק כ'תשורה' מכינוס התמימים שנערך בערבו של יום רביעי, מוצאי יו"ד שבט.

להורדת הקובץ > לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.