שלמה מן | יום ט"ז שבט ה׳תש״פ 11.02.2020

השליח בישיבת 'חובבי תורה' סיים את הש"ס באירוע מושקע

באירוע מיוחד שהתקיים בסוף השבוע בישיבת 'חובבי תורה' בקראון הייטס, סיים הת' אברהם ברוך פבזנר, מהתלמידים השלוחים בישיבה, את ש"ס בבלי כולו • "כבר בתחילה", הוא מספר ל-COL, "המטרה שהצבתי לעצמי הייתה ברורה: לתת לרבי מתנה לרגל יו"ד שבט, 'שבעים שנה' לנשיאות"
השליח בישיבת 'חובבי תורה' סיים את הש
תמונות: באדיבות המצלם

אירוע מיוחד ומרגש התרחש בסוף השבוע שעבר, בזאל של ישיבת 'חובבי תורה' בקראון הייטס. השליח בישיבה, הת' אברהם ברוך פבזנר מקראון הייטס, ערך 'סיום' על כל הש"ס תלמוד בבלי.

את אירוע הסיום של השליח, שהתקיים סביב שולחנות ערוכים, כיבדו בהשתתפותם - רבנים, משפיעים ושלוחים יחד עם עשרות בחורי הישיבה.

את הש"ס, כך נודע לאתר COL, החל הת' אברהם ברוך, ללמוד לפני בקושי שנתיים. המטרה שהציב לעצמו כבר בתחילה - הייתה ברורה: לתת לרבי מתנה לרגל יו"ד שבט, 'שבעים שנה' לנשיאות.

"כידוע עד כמה הרבי הפציר שתלמידי התמימים ישקיעו בלימוד התורה - גליא דאורייתא וסתים דאורייתא ושניהם גם יחד ובשלימות", הוא מסביר בשיחה עם COL. "ובנוסף כמה נחת רוח נגרם לרבי כאשר קיבל בשורות המשמחות בנושא של לימוד תורה".

מתוך שורת הרבנים והמשפיעים שעיטרו את שולחן הכבוד, בלט בנוכחותו סב 'חתן הסיום', הרה"ח ר' נתן קלנסקי, שהגיע במיוחד מארץ הקודש בכדי לרוות נחת מנכדו וליטול חלק בחגיגה לא שגרתית זו.

צפו בגלריית תמונות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.