מנדי ברגר | יום ט"ז שבט ה׳תש״פ 11.02.2020

מסע היסטורי של ישיבת 'בני השלוחים' באוקראינה לרבי

לאחר שבועות של הכנה פנימית ואינטנסיבית - מסע היסטורי ונדיר לחצרות קדשנו מתקיים בימים אלו בישיבת בני השלוחים אוקראינה השוכנת בעיר דנייפר, כשלרגל השנה המיוחדת, שנת השבעים לנשיאות הרבי
מסע היסטורי של ישיבת 'בני השלוחים' באוקראינה לרבי

מסע היסטורי ונדיר לחצרות קדשנו מתקיים בימים אלו בישיבת בני השלוחים אוקראינה השוכנת בעיר דנייפר, כשלרגל השנה המיוחדת, שנת השבעים לנשיאות הרבי, משתתפים רוב רובם של תלמידי הישיבה במסע הגדול.

שבועות של הכנה פנימית ואינטנסיבית קדמו לנסיעה ובמהלכם נלמדו על ידי התלמידים מאות רבות של דפי גמרא בעל פה ומאמר באתי לגני תשי''א כשה'זאל' הומה תלמידים בימים ובלילות, בסדרי הלימוד ובהפסקות, העמלים על לימודם.

תכנית המסע נבנתה לפרטי פרטים על ידי הנהלת הישיבה בגשמיות וברוחניות מתוך מטרה להפיק מהנסיעה הכללית והמרגשת לרבי את המיטב, תוכן רוחני וחיות בהתקשרות שתלווה את התלמידים במשך השנה כולה.

התלמידים הנרגשים נסעו לאוהל הק' פעמים מספר, לומדים ב-770 במשך היום כולו, ונהנים מהרצאות והתוועדויות מידי יום וערב מאת טובי המשפיעים והמרצים בשכונת המלך.

"איו ספק", אומרים בהנהלת הישיבה ל-COL "שהעמל והדמים המרובים, תרתי משמע, המושקעים במסע המוקפד, מוכיחים את עצמם כבר עכשיו ויתנו את אותותיהם במשך השנה כולה הלממוד והתנהגותם החסידית של התלמידים, בני השלוחים מרחבי תבל, כשנחת הרוח הרבה שוודאי נגרמת לרבי המשלח מהגעת התלמידים לאחר ההכנה המרובה היא מטרתה האמיתית של הנסיעה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.