יום י"ג שבט ה׳תש״פ 08.02.2020

ההתוועדות שחתמה את מבצע ההכנה בישיבת 'אוהלי תמימים'

תלמידי ישיבת 'אהלי תמימים' בכפר חב"ד התכנסו ביום חמישי האחרון להתוועדות מיוחדת לכבוד י' בשבט, במהלכה חתמו את מבצע ההכנה הגדול שארגנו 'התלמידים השלוחים' • התקיים אף חידון מיוחד על אודות שלשלת היחס של רבותינו נשיאנו ועל נושא הכתיבה לרבי
ההתוועדות שחתמה את מבצע ההכנה בישיבת 'אוהלי תמימים'
תמונות: באדיבות המצלם

יום הבהיר י׳ שבט, שבעים שנה לנשיאות הרבי, בישיבת 'אוהלי תמימים' בכפר חב"ד. תלמידי הישיבה יחד עם אנשי הצוות והתלמידים השלוחים התכנסו לפארבריינגען מיוחד, במהלכו ציינו את סיום מבצע הכנה לי׳ שבט - ״עמדו הכן כולכם״, שנערך בשבועות האחרונים בישיבה.

עם התמימים התוועדו ראש הישיבה הרב משה הלל והמשפיע הראשי של הישיבה הרב מיכאל טייב. במהלך ההתוועדות הוקרנו קטעי וידאו מיוחדים של הרבי וכן התקיים חידון מיוחד על שלשלת היחס של רבותינו נשיאנו ונושא הכתיבה לרבי.

שלושה עשר תמימים' העפילו לשלב הגמר והשיבו על סדרת שאלות ששולבו במצגת מיוחדת. עם סיום החידון המשיכו התמימים בהתוועדות, ובסיומה הוגרלו הפרסים על המבצע וכן חולק שי מיוחד לכל המשתתפים.

התלמידים השלוחים, שארגנו את הערב, הביעו את תודתם לראש הישיבה הרב משה הלל, למנהלי הישיבה הרב דוד קוללי והרב אליהו וילהלם ולמנכ"ל הישיבה הרב שמוליק רייניץ, שעזרו והשקיעו מזמנם ומממונם להצלחת המבצע והאירוע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.