מנדי ברגר | יום י"א שבט ה׳תש״פ 06.02.2020

בלתי ייאמן: יותר מ-3,000 כבר נרשמו למיזם הלקוטי-שיחות

מאז ג' תמוז לא היה כדבר הזה: בכל יום מצטרפים מאות חסידים, אנשים ונשים, ויהודים שחפצים להתוודע לתורתו של הרבי אל מסלול הלימוד של לקוטי שיחות • הרב שאול וילהלם מאוסלו, אחד השלוחים שמעוררים בימים האחרונים אנשים רבים להצטרף, מדבר על ההתרגשות בשיחה ל-COL 
בלתי ייאמן: יותר מ-3,000 כבר נרשמו למיזם הלקוטי-שיחות
צילום: מתוך אתר המיזם

היסטוריה: מספר הנרשמים למסלול לימוד ה'לקוטי שיחות' חצה לפני זמן קצר את ה-שלושת אלפים! זאת בנוסף ללומדים רבים שלא מחוברים לרשת האינטרנט, שהצטרפו למסלול.

הרב שאול וילהלם מאוסלו, אחד השלוחים שבימים האחרונים מדביק בלהט חסידים רבים להצטרף למיזם, אמר לCOL בהתרגשות: "מאז שהרבי הוציא את הליקוטים השבועיים, לפני ג' תמוז, לא היה כדבר הזה, שקבוצה כל-כך גדולה של חסידים תלמד בכל שבוע אותה שיחה. זה מדהים. זה מעורר ומרגש".

"כאשר התחיל המיזם, השאיפה הייתה להגיע ל-770 לומדים. לא חשבנו שיהיה יותר מזה. ממש היינו כחולמים. אי אפשר לאמוד את ההשפעה של זה. זה ישנה את השיח ואת השפה שלנו. אנחנו שומעים כבר ממשתתפים בתכנית שכבר למדו את השיחות השבוע, שהם מדברים על זה עם אנשים רבים מהסביבה שלהם, בבית הכנסת, בדרך למקווה, בפגישה משפחתית. השיח מתחיל להשתנות".

"רבותי", מזדעק הרב וילהלם, "זה האור הכי גדול שאנחנו יכולים להכניס אל חיינו כחסידים, וזה יבטל בעז"ה הרבה מהדברים השליליים שקורים מסיבנו".

מסלול הלימוד שהתחיל השבוע בחלק י"א של פרשת בשלח, יסתיים בעוד שמונה שנים, בי' שבט תשפ"ח. באתר התכנית, תוכלו למצוא שיעורים על השיחות, שיעורי-סיכום קצרים, דפי עזר ומקורות, פענוח הערות, ועוד חידושים רבים.

עוד לא הצטרפתם? - לחצו כאן!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.