שלמה מן | יום ט' שבט ה׳תש״פ 04.02.2020

''ביבי, אל תפחד": מאהל תמיכה בריבונות מול המשרד של רה"מ

ראשי מועצת יש"ע הקימו מהאל מחאה מול משרד ראש הממשלה ודורשים מנתניהו להחיל את הריבונות ביו"ש ובבקעה עוד לפני הבחירות: "'זהו רגע היסטורי, רגע דרמטי. לראש הממשלה יש גיבוי ציבורי, יש לו גיבוי פוליטי, הוא חייב לעמוד בהתחייבות"
''ביבי, אל תפחד
נתניהו. צילום: שניאור שיף

ראשי המועצות ביהודה ושומרון הקימו היום (רביעי) מאהל מחאה מול משרד ראש הממשלה בירושלים, בדרישה להחיל ריבונות ביו"ש ובבקעת הירדן - עוד לפני הבחירות לכנסת.

יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני: "אנחנו כאן כדי לחזק את ראש הממשלה. אנחנו תומכים בנתניהו וקוראים לו לעמוד בהתחייבות שלו להחיל את הריבונות הישראלית.

''זהו רגע היסטורי, רגע דרמטי. לראש הממשלה יש גיבוי ציבורי, יש לו גיבוי פוליטי, הוא צריך לעמוד בהתחייבות שלו מזה חודשים להחיל את הריבונות. אני קורא לו ביום ראשון הקרוב לעלות לממשלה החלטה להחיל את הריבונות ואחר כך בכנסת ולא לתת לזה להיגרר.

''זה רגע היסטורי, זה הזמן – אחרת נאבד את זה. זה הזמן להחיל את הריבונות".

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, אמר: "אחרי 50 שנה הגיע הזמן להחיל את החוק הישראלי על השטחים הנרחבים של ההתיישבות ביהודה ושומרון. הדבר הזה עומד כאן מולנו, אנחנו הרמנו את הדגל הזה, והדגל הזה הוא של העם כולו, הוא לא רק של מועצת יש"ע, אנחנו מייצגים כאן את העם.

''אנחנו קוראים לראש הממשלה להוביל את המהלך הזה. הוא האדם הנכון לנווט את התהליך הזה ברגעים אלו. אסור לדחות את המהלך, אלא לנצל את יכולותיו מול הממשל האמריקאי ומול העם שלנו, לנצל את הרגע, להחיל את הריבונות, לעשות היסטוריה ולקחת את העם שלנו לקומה הנוספת של האומה".

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ אמר: ''יש היום חצי מיליון של אזרחי ישראל שהם לא שווי זכויות. יש רגע היסטורי ואנחנו קוראים לראש הממשלה להחיל ריבונות, אסור לפספס את הרגע''.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.