מאיר כץ | יום ט' שבט ה׳תש״פ 04.02.2020

זה התחיל עם עשרה וכעת כבר הגיע לשבעים שרוצים תפילין

לבית חב"ד 'סען אי-מארן' באזור 77 של פאריז, בראשות שליח הרבי הרב יוסי עמאר, מסורת ייחודית ארוכת שנים של הענקת תפילין ופמוטים לחיילי וחיילות צה"ל החפצים להניח תפילין מדי יום ביומו • גם השנה לא ויתר בית חב"ד על המסורת המיוחדת, ובטקס מרגש ורב רושם שנערך אמש למרגלות הכותל המערבי בירושלים - העניק את המתנות ל-140 חיילי צה"ל ומג"ב
זה התחיל עם עשרה וכעת כבר הגיע לשבעים שרוצים תפילין
צילומים: מנדי הכטמן

בית חב"ד 'סען אי-מארן' באזור 77 של פאריז, בראשות שליח הרבי הרב יוסי עמאר, שוכן ליד פארק הילדים המפורסם דיסנילנד ולו מסורת ייחודית של הענקת תפילין ופמוטים לחיילי וחיילות צה"ל.

גם השנה לא ויתר בית חב"ד על המסורת המיוחדת, ובטקס מרגש ורב רושם שנערך אמש למרגלות הכותל המערבי בירושלים - העניק את המתנות ל-140 חיילי צה"ל ומג"ב.

זו הפעם ה-15 ברציפות שבית חב"ד מעניק את המתנות הייחודיות לחייליים, כהוקרה על פועלם לשמירת בטחון ישראל. מדובר במסע שנתי של ידידי בית חב"ד סען אי-מארן ששיאו הוא הענקת המתנות. 

הכל התחיל לפני כמה שנים, בהענקת עשרה זוגות תפילין לחיילים שלא היו להם תפילין ורצו לזכות מדי יום במצוות הנחת תפילין. בסיעתא דשמיא הלך המיזם וגדל מדי שנה. השנה כבר זכה בית חב"ד להעניק 70 זוגות תפילין וספרי חת"ת לחיילים, ו-70 זוגות של פמוטים וספרי חת"ת לחיילות.

המספר שבעים, מסתבר, לא נבחר באקראי. "ערב יום הבהיר יו"ד שבט שבעים שנה לנשיאות הרבי, אין מספר מתאים יותר", אומרים המארגנים לאתר COL.

האירוע המיוחד נערך ביום ראשון, כאשר 180 החיילים והחיילות התכנסו באולם 'מונטפיורי' ליד הכותל המערבי. החיילים נהנו במהלך האירוע מארוחה חגיגית, מלווה בשירה וריקודים כהודיה על המעמד המרגש שהביא את המשתתפים להתרגשות רבה.

בנוסף, באירוע לקחו חלק כשלושים חיילים בעלי צרכים מיוחדים.

כחלק ממסע הפעילות של בית חב"ד 'סען אי-מארן' בישראל, נערך אף טקס חגיגי של קביעת מאה מזוזות בבסיס המרכזי של משמר הגבול בירושלים. להזכיר שהשבוע לפני 36 שנה יצא הרבי בהתוועדות י' שבט בקריאה על אודות מבצע מזוזה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.