שלמה מן | יום ה' שבט ה׳תש״פ 31.01.2020

תהילים בחדר הקירור הירושלמי על 'גר הצדק בעל הייסורים'

 יעקב יהודה בן אברהם,  גר צדק, שעלה לישראל לבדו מניגריה שבאפריקה, נפטר אתמול אחרי ייסורים קשים ומרים • אולם קבורתו מתעכבת - עד שתינתן הסכמת בנותיו השוהות בארה"ב, שמערימות קשיים • בזק"א מבקשים  להגיע אל פתח חדר הקירור בבית העלמין סנהדריה בירושלים - ולסייע "לעילוי נשמתו של הנפטר הצדיק"
תהילים בחדר הקירור הירושלמי על 'גר הצדק בעל הייסורים'
צילום אילוסטרציה

רוצים לעשות חסד של אמת? יעקב יהודה בן אברהם, גר צדק, שעלה לישראל לבדו מניגריה שבאפריקה, נפטר אתמול (חמישי), אולם קבורתו מתעכבת.

בשל כך, בזק"א מבקשים לסייע לעילוי נשמתו בקיום משמרות של תהילים ומשניות, עד שיובא לקבורה.

מיכאל גוטווין מזק"א: "יש יהודי גר צדק, שעלה לארץ לבדו מניגריה שבאפריקה, וסבל מחוליים וייסורים רבים בכל ימיו. "אתמול בבוקר הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה בקדושה ובטהרה לאחר שנזדכך תקופה ארוכה ביסורים קשים וכריתת איברים רח"ל שאין הדעת מסוגלת לסבול".

גוטווין מוסיף: "לאחר פטירתו התברר שאין אפשרות להביאו לקבר ישראל כראוי, עד שתינתן הסכמת בנותיו השוהות כרגע בארה"ב. לזוועת מקורביו התברר, שהבנות אינן מסכימות לקוברו, עד שהן יגיעו בעצמן לארץ, אלא שהן לא עושות ככל שבידן על מנת לזרז את הגעתן, ויתכן אף שקבורתו תידחה עד ליום רביעי הבא ומעבר לכך".

גוטווין מספר, כי "נעשים כל המאמצים על מנת להשפיע עליהן להגיע במהרה או לתת להביאו לקבורה בהקדם, אך בנתיים גופתו שוהה בחדר הקירור בבית החיים סנהדריה.

"אנו עושים כל מאמץ על מנת לקיים משמרות תהילים ומשניות בפתח חדר הקירור, אך אין בידינו לשהות שם במשך זמן כה רב. אנו פונים בקריאת קודש לכל אשר לאל ידו להגיע למקום ולסייע לעילוי נשמתו של הנפטר הצדיק בעל היסורים שממשיך להתייסר גם לאחר פטירתו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.