שלמה מן | יום ה' שבט ה׳תש״פ 31.01.2020

זה המבצע שכובש את היכלי ישיבות תות"ל לקראת י' שבט

אמש (חמישי), אלפי תמימים נבחנו על מאמר קבלת הנשיאות של הרבי 'באתי לגני' במסגרת מבצע ההכנה לי' שבט של 'ועד תלמידי התמימים העלמי' שכבש השבוע את היכלי הישיבות • מהן פרטי המבצע ובמה זוכים תלמידי התמימים המשתתפים בו? COL עם כל הפרטים
זה המבצע שכובש את היכלי ישיבות תות
מודעות המבצע של 'ועד התמימים'

אלפי בחורים, תלמידי ישיבות 'תומכי תמימים' ברחבי הארץ, נבחנו אמש (חמישי) על מאמר ד"ה 'באתי לגני' תשי"א, המאמר שעמו קיבל הרבי את הנשיאות, במסגרת מבצע הכנה מיוחד שארגן 'ועד תלמידי התמימים העולמי' לקראת יום הבהיר יו"ד שבט, שבעים שנה.

במסגרת המבצע נדרשו התמימים ללמוד היטב את המאמר 'קבלת הנשיאות' של הרבי, בנוסף לכל ההכנות הפרטיות והמבצעים של כל ישיבה וישיבה לפי מהותה. תלמידי הישיבות הגדולות נדרשו לשנן את המאמר כולו ולהבחן עליו ואילו תלמידי הישיבות הקטנות נדרשו לשנן ולהבחן על המאמר המבואר.

כאמור, אמש התקיים מבחן אמריקאי בן עשר שאלות על המאמר, ובין המשתתפים בו (ויעברו בציון של 70% ומעלה) תתקיים הגרלה על כרטיס טיסה לרבי. כל תלמיד שהצטיין במבחן (בציון של 90%) - זכה בקובץ מיוחד שיודפס השנה 'קובץ השבעים', ללא כל הגרלה.

אבל לא רק לימוד תוכן ומבחן נדרשו התמימים לבצע כהכנה ליום הבהיר. כל תלמיד ששינן את המאמר בעל-פה, זכה בשובר על סך 70 ש"ח למימוש בחנות הספרים קה"ת, ללא הגרלה, ובין כל הנבחנים - תתקיים הגרלה נוספת על סט הספרים 'תורת מנחם א-סז'.

לצפיה בחוברת המבצע, מאמר 'באתי לגני' המבואר - לחצו כאן

צפו במודעת המבצע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.