צבי סופר | יום ג' שבט ה׳תש״פ 29.01.2020

מכתבי תודה ל"גורדיאן אנג'לס", 'חמסה' ושירים של מרקוס

קבוצת המתנדבים למניעת הפשע "גורדיאן אנג'לס" המסיירים בשבועות האחרונים בקראון הייטס בעקבות עליית אירעי האנטישמיות, זכתה לארוחת הוקרה והערכה בשכונה
מכתבי תודה ל
צילום: שמואל עמית

לאחרונה הוטרדה השכונה החב"דית קראון הייטס בסדרת התקפות אנטישמיות מפחידות ומטרידות. תקריות אלה מעוררות חוסר בטחון ולמרבה הצער נטעו בליבם של תושבי קראון הייטס תחושות של חשש וחוסר וודאות.

עם זאת, קבוצה קטנה של אנשים מדהימים קמה והתמודדה מול אתגר זה.

ה'גורדיאן אנג'לס', קבוצת אנשים ראויה להערכה באמת, לקחו על עצמם את האחריות לשמור על הקהילה היהודית בקראון הייטס. הם מסיירים בשכונה ומקלים על הרגשת הבטחון, מאפשרים לקהילה היהודית לא רק לנשום מעט לרווחה, אלא גם מראים להם שהם לא לבד.

'בנות עלייה' הוא ארגון מקומי המוקדש לטיפוח הגידול הפיזי, הרגשי והרוחני של נערות מתבגרות, ופועל באופן פעיל ליצירת מרחב חם, בטוח ותומך עבור הנערות. עם מגוון תכניות מלא, חונכות אישיות, הפניות לטיפול ושירותים רבים אחרים, הארגון יוצרת סביבה שמובילה את הנערות לדרך בריאה בחיים.

במסגרת הפעילות השבועית שלהן, 'בנות עלייה' שיתפו את חששות הבטיחות שלהן עם מנהלת הארגון. במהלך הדיון, היא שיתפה אותם מי הם 'גורדיאן אנג'לס' ומה הם עושים למען הקהילה.

הנערות נרגשו לשמוע שיש אנשים שלא רק אכפת להם, אלא נוקטים בפעולה מעשית בכדי להפוך את רחובות קראון הייטס למקום בטוח יותר לכולם.

הן הרגישו שיש צורך להראות את הערכתם בהכרת הטוב. לכך הזמינו אותם לארוחת ערב במיוחד לכבודם, בכדי שיוכלו להביע את הכרת התודה באופן אישי.

דוד מרגולין, עיתונאי אתר 'בית חב"ד', אמר דבר תורה מעורר השראה על המסר של הרבי כיצד להילחם באנטישמיות. הזמר החסידי אלי מרקוס הביע הערכה לחברי 'גורדיאן אנג'לס' ושר שלושה שירים הקשורים למשימתם.

הערב הסתיים בהצגת כל מתנדב, עת הוגשו לו מכתבי תודה אישיים של 'בנות עלייה' ומתנה סמלית, מחזיקי מפתחות 'חמסה', באדיבות 'עולם היודאיקה'.

זה היה ערב יפה של הכרת תודה, מטעם הארגון והקהילה.

תודה לצוות 'בנות עלייה' שארגנו את האירוע: חביבה ומאיר ניו, רחל נוטיק, מימי גרליק, הדסה כץ, חיה ויטה זיילר, רבקה לזרוס, דל רוזנפלד, רייזל גרליק, מושקה ליפשיץ, דיני היימן, מוסיה זק, נחי פינסון, סרלה סייוולד, שיינה ישראל ומרים ישראלי.

תודה לדויד מרגולין ואלי מרקוס על תוכנית הארוחות ועולמי היודאיקה על תרומת המתנות. ארוחת הערב הוכנה במטבח 'בון פפה' שנתרמה בנדיבות על ידי האחים סוסהולץ.

ותודה ל"גורדיאן אנג'לס" העומדת לצידה של קראון הייטס.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.