צבי סופר | יום ג' שבט ה׳תש״פ 29.01.2020

יהודי שיקגו מתאמנים בנשיאת נשק להגנה על קהילותיהם

בעקבות פשעי שנאה אנטישמיים אלימים שאירעו לאחרונה בארה"ב, יהודי שיקגו מתאמנים להגנה עצמית במסגרת יהודית חדשה עם סמלים מיוחדים • "מתפללים שלעולם לא נצטרך להשתמש בכלי הנשק שלנו. אך אם נאלץ לכך - התוצאות תהיינה יעילות"
יהודי שיקגו מתאמנים בנשיאת נשק להגנה על קהילותיהם

בעקבות פשעי שנאה אנטישמיים אלימים שאירעו לאחרונה בארה"ב לאחרונה, יהודי שיקגו מתאמנים ומתפללים שלא יצטרכו לממש את הידע הטקטי שהם רוכשים. "חברי CCL Shul" הוא ארגון שמאחד את בעלי רישיון לקידום החזקה ושימוש בכלי נשק בטוחים וחוקיים.

חיים, מייסד הקבוצה: "לאורך כל ההיסטוריה הארוכה שלנו של רדיפות, היהודים קיבלו לעתים רחוקות את הזכות להגן על עצמם מפני אלה המבקשים רעתם."

"כעת אנו חיים במדינה שבה ליהודים יש זכויות שוות, ומשימתנו היא להבטיח שזכויות אלה ישמשו באחריות להגנה על עצמנו, על משפחותינו ובתי הכנסת שלנו."

בעקבות חוק לנשיאת נשק מ-2013 באילינוי, יהודים רבים פנו בבקשה לארגון  CCL בכדי לעבור הכשרה מתאימה. מייסדי הארגון הכירו בצורך בהכשרה מתקדמת וספציפית יותר על מנת להבטיח כי כל מי שבחר לשאת נשק, יכול יהיה להשתמש בו באחריות וביעילות, במידה ויהיה צורך בכך.

"יהודים רבים בחרו להתחמש בהגנה עצמית, ואנחנו הקמנו את הארגון כיד לספק הכשרה סטנדרטית ברמה גבוהה כדי להבטיח רמת מקצועיות, ושנגן על עצמינו וקהילותינו בצורה אחראית."

הקורסים המוצעים על ידי הקבוצה ניתנים על ידי מאמנים מוסמכים ומקצועיים, כולל משטרת אילינוי וגורמי אכיפת החוק. מפגשים חודשיים ואימונים קבועים מבטיחים שהחברים שומרים באופן עקבי על כישוריהם.

"בעוד אנו מתפללים שלעולם לא נצטרך להשתמש בכלי הנשק שלנו, האימונים שלנו מבטיחים כי אם נאלץ לעשות בהם שימוש, התוצאות תהיינה יעילות".

צפו באתר הקבוצה היהודית בשיקאגו: לחצו כאן>>>

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל הכבוד !!!
ד' שבט ה׳תש״פ
מקווה שזה יוריד שם את האנטישמיות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.