שלמה מן | יום א' שבט ה׳תש״פ 27.01.2020

דרעי: באנו להודיע גם לגויים, זה שלנו, את שלנו אנו מיישבים

במהלך סיור שקיים עם סיעת ש"ס בבקעת הירדן, התחייב יו"ר ש"ס: "אנחנו מתחייבים בזאת לעמוד לצידו של ראש הממשלה ולתמוך בכל יוזמה שלו בעזרת ה' בממשלה ובכנסת ולעשות הכל כדי שארץ ישראל ששייכת לעם ישראל עם תורת ישראל -  החוט המשולש לא במהרה ינתק" • "כשר הפנים אני רוצה לומר לכם, התחלנו להערך לסיפוח. אנחנו מכינים את כל עבודת המטה"
דרעי: באנו להודיע גם לגויים, זה שלנו, את שלנו אנו מיישבים
דרעי היום בבקעת הירדן. צילום: דוברות ש"ס

ש"ס עוקפת את ימינה מימין? שר הפנים אריה דרעי קיים היום (שני) סיור בהובלת מועצת יש''ע עם כל סיעת ש''ס וראשי הישובים בבקעת הירדן:

במהלך הביקור אמר דרעי: "אנחנו עומדים כאן בתצפית שמוזכרת המשנה בערב ראש חודש, ראש השנה. כל עם ישראל בתקופה ההיא היו מקדשים את החודש ועולים עם משואות הלאה לגולה.

''באנו לכאן להודיע גם לגויים, לכל העולם. אנחנו נמצאים בארץ אבותינו, זה שלנו, את שלנו אנחנו מיישבים. אנחנו שולחים מכאן לראש הממשלה, שנמצא בשליחות היסטורית ביחד עם נשיא ארה''ב, שהוא ידיד אמת שלנו. ואנחנו מקווים בעזרת ה'ה שנוכל לבשר מחר לכולם שזה השטח שלנו". 

דרעי הוסיף: ''אנחנו גדלנו והתחנכנו על תורת עם ישראל, כל המורשת שלנו זה במקומות הללו. זמביש וחבריי יודעים כאן שעוד לפני 30 שנה לא קם ישוב שלא הייתה לנו בש''ס יד בנושא. כיום, ידידתנו ארה''ב נותנת לנו הזדמנות היסטורית ואסור לנו להחמיץ אותה'.'

הוא גילה: ''כשר הפנים אני רוצה לומר לכם, התחלנו להערך לסיפוח. אנחנו מכינים את כל עבודת המטה."

בסיום דבריו התחייב  דרעי: "בעזרת ה'  אנחנו מתחייבים בזאת לעמוד לצידו של ראש הממשלה ולתמוך בכל יוזמה שלו בעזרת ה' בממשלה ובכנסת ולעשות הכל כדי שארץ ישראל ששייכת לעם ישראל עם תורת ישראל -  החוט המשולש לא במהרה ינתק".

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.