צבי סופר | יום כ"ט טבת ה׳תש״פ 26.01.2020

ראש העיר ניו יורק יוצר קואליציות נגד אנטישמיות

ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלסיו, הודיע ​​על הקמת קואליציות לבטיחות בשכונות בוויליאמסבורג, קראון הייטס ובורו פארק למאבק באירועים המטרידים של אנטישמיות גואה • "מכבד אותנו לראות שראש העיר שיחזר את המודל שנעשה בקראון הייטס כמודל לשאר העיר", אמר הרב אלי כהן, מנכ"ל המועצה הקהילתית-יהודית בקראון הייטס
ראש העיר ניו יורק יוצר קואליציות נגד אנטישמיות
ראש העיר ניו יורק דה בלסיו בפגישה עם מנהיגים יהודים בניו יורק. צילום: מייקל אפלטון, עיריית ניו יורק

האם זה יעזור? ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלסיו, הודיע ​​על הקמת קואליציות לבטיחות בשכונות בוויליאמסבורג, קראון הייטס ובורו פארק למאבק באירועים המטרידים של אנטישמיות.

הקואליציות פועלות משכונות וויליאמסבורג, קראון הייטס ובורו פארק ומאגדות מנהיגים מיותר מ -70 מנהיגים וקבוצות קהילתיות.

ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלסיו, הודיע ​​על הקמתן של שלוש קואליציות לבטיחות בשכונות (NSC) בשכונות ברוקלין שחוו תקריות מטרידות לאחרונה נגד חברי הקהילה היהודית.

הקואליציות פועלות משכונות ויליאמסבורג, קראון הייטס ובורו פארק ומאגדות מנהיגים מיותר מ -70 מוסדות קהילתיים כדי ליצור רשת נראית של שגרירים לבטיחות ואחדות השכונה, לגייס תגובה קהילתית ו'לקידום הבנה תרבותית'.

"לשנאה אין מקום ביישובים שלנו, ובעיר ניו יורק אנו דואגים לשכנינו", אמר דה בלסיו ביום שישי. "הקואליציות החדשות שלנו לבטיחות בשכונה יסייעו לקהילות לטפל בשורשי השנאה ולהרתיע את מעשי האלימות לפני שהן מתרחשות."

מורכבת מחתך רוחב מגוון של כל שכונות, כל אגודה כזאת תפעל למלא את המשימה שהציב ראש העיר בעקבות ההתקפות האלימות על הקהילות היהודיות בג'רזי סיטי, ניו ג'רסי ומונסי, ניו יורק.

הקואליציות, שיחלו להיפגש לאחרונה, מתבססות על תכניות נגד אלימות שפועלות במשך שנים ברחבי העיר כדרכים מוכחות לייצור ביטחון של שכנים בשכונותיהן. על פי יישום עקרונות בסיסיים אלה שנבדקו בזמן, כל קואליציה כזאת למד מנהיגים מכ -24 קהילות דתיות בקהילה, ארגונים מקומיים, אגודות דיירים, מועצות קהילות, עסקים ובתי ספר משלוש השכונות.

משרד ראש העיר למניעת פשעי שנאה יעבוד עם הקואליציות הבודדות בכדי לזהות את הצרכים הייחודיים בכל שכונה, ויהיה גם בהיקף המאמצים הקיימים, כמו גם בפיתוח אסטרטגיות חדשניות וארוכות טווח המקדמות כבוד הדדי ומפרקות סטריאוטיפים. הקואליציות יציעו גם נוכחות פיזית גלויה ביישובים שלהם, כמו סיורים שכונתיים ולשכות דוברים בבתי ספר וארגונים קהילתיים.

כל מנהלת כזאת תראה לתכנן וליישם מאמצים ספציפיים לשכונה לטיפול בפשעי שנאה, ותספק במה לפתרונות מונעים קהילתיים. הפגישות בקואליציות, נפגשות בערך אחת לחודש, להקל על דיאלוג אמיתי ופרודוקטיבי בין שותפים לקהילה לייצור אסטרטגיות קונקרטיות לטיפול בסיבות שורשיות לפשעי שנאה, לגייס תושבים בתגובה לאירועים ולקדם הבנה תרבותית בקרב קבוצות קהילתיות המובילה להזדמנויות אינטראקציה חברתית חיובית.

כדי לסייע במתן תמיכה יומיומית ביוזמות הקואליציות, העירייה מתכננת לספק 200,000 דולר לכל אחת משלוש השכונות.

דבורה לאוטר , מנהלת משרד ראש העירייה לטיפול בפרוייקט: "שינוי לאורך זמן מתחיל מהיסוד, וקואליציות הבטיחות בשכונה יסייעו להבטיח ליישובים שלנו את המשאבים והתמיכה לקיים את הפעילויות שלהם ולהרתיע את מעשי השנאה. "אני מודה לכל אחד מחברי הקואליציה על מחויבותם לקהילותיהם."

"הקרב נגד פשעי שנאה הוא רב-פנים, המחייב גישה של "כל הידיים על ההגה". הידיים הראשונות להתכנס יחד צריכות להיות כל חלקי הקהילה המקומית בה מתקפות אלה מתרחשות. המועצה לביטחון לאומי, יחד עם כל דרגות הממשלה המקדישות את המשאבים המתאימים יאפשרו לנו לבלום את משבר פשעי השנאה שנמשך ברחובותינו. אנו מודים לראש העיר על דבריו בוועד המל"ל והתגובה בעיר לפשעי שנאה אנטישמיים", אמר הרב דייוויד נידרמן, נשיא הארגונים היהודיים המאוחדים בוויליאמסבורג וצפון ברוקלין.

אבי גרינשטיין , מנכ"ל מועצת הקהילה היהודית בורו פארק: "אני מודה לראש העיר דה בלאסיו על יצירת הקואליציה לבטיחות השכונה וחיפש דרכים להילחם ולמגר שנאה מהשכונות שלנו. "אני מצפה להיות שותף עם משרד ראש העיר החדש למניעת פשעי שנאה בהובלת המאמצים לפעול למען בטיחות קהילת בורו פארק כחלק אינטגראלי מהקואליציה החיונית הזו."

"מכבד אותנו לראות שראש העיר שיחזר את המודל שנעשה בקראון הייטס כמודל לשאר העיר", אמר הרב אלי כהן, מנכ"ל מועצה קהילתית יהודית בקראון הייטס.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.