מערכת COL | יום כ"ז טבת ה׳תש״פ 24.01.2020

לראשונה: שבעה זוכים בכרטיסי טיסה אל הרבי - ביום הרשת

רשת 'אהלי יוסף יצחק' פותחת במיזם התקשרות נרחב נושא פרסים לעידוד קיום הוראת הרבי ליום ההילולא • 7 כרטיסי טיסה למשתתפים במסלול 'קיום בשלימות' ופרסים נדירים למשתתפים במסלולים הבאים • "שלמות הנשיאות קשורה עם מספר שבעים שנה דווקא" • מקיימים את הוראת הרבי ליו"ד שבט בשלימות
לראשונה: שבעה זוכים בכרטיסי טיסה אל הרבי - ביום הרשת

עשרות המכתבים, המענות, והשיחות שהקדיש הרבי לרשת 'אהלי יוסף יצחק' במהלך שנות נשיאותו מלמדים על החשיבות הרבה שראה הרבי ברשת החינוך החבד"ית. החל מההתעסקות בהקמתה, והמשך בהדרכות מפורטות להתפתחותה כיאה למוסד שנושא את שם כ"ק אדמו"ר הריי"צ ופועל לאורו. 

ברכות רבות הרעיף הרבי למסייעים לרשת: 

"וכל המסייע בזה הנה גם שכרו הוא עד בלי גבול" (הרבי, ר"ח אייר תשי"ב במענה לתרומה למוסדות 'אהלי יוסף יצחק')

"מוסדות אלו הם הכלים והצינורות להמשיך ברכה והצלחה, בכל מעשה ידיהם, ובכל המצטרך להם" (הרבי, ח' שבט תשי"ז)

למעלה מכך, ביום ההילולא של כ"ק אדמו"ר הריי"צ, ביום הק' יו"ד שבט ייסד הרבי סדר הנהגות והוראות וביניהם הרמת תרומה למוסדות השייכים עם כ"ק אדמו"ר הריי"צ. במכתב מר"ח שבט ה'תשי"א כותב הרבי: 

"ירים כל אחד תרומה להעניינים השייכים לנשיאנו, הוא כ"ק מו"ח אדמו"ר הכ"מ, בעד עצמו ובעד כל אחד מבני ביתו שיחיו"

קיום הוראת הרבי ליום הק' עומדת במרכז מיזם ההתקשרות השנתי של הרשת. השנה, לרגל יובל השבעים לנשיאות הרבי, הוחלט על הגדלת היקף השותפות. שנת השבעים לנשיאות עומדת בסימן השלמות כפי שלמדנו מהתייחסותו של הרבי בש"פ שמות תשנ"ב למספר שנות נשיאות חותנו:  

"שלמות הנשיאות קשורה עם מספר שבעים שנה דווקא"

בהנהלת הרשת, בטוחים בגרימת הנחת רוח הרבה של שותפות כל חסיד במיזם ההתקשרות בשלימות. על מנת לעודד את קהל אנ"ש להירתם ולקיים את ההוראה בשלימות לפי יכולתם, התגייסו ברשת להקצות משאבים רבים ופרסים יחודיים שיוגרלו עם שותפי המסלולים. 

לאחר השתדלות מרובה הוקדש אחד מהדולרים האחרונים והנדירים שנמסרו על ידי הרבי למנהל הרשת הרב סלונים ז"ל בתחילת שנות הממ"ים, עבור המסייעים לרשת אהלי יוסף יצחק. זהו דולר נדיר עם הטבעת זהב מקורית : "מכ"ק אדמו"ר שליט"א למתעסקים והמסייעים לרשת אהלי יוסף יצחק שבארה"ק ת"ו" 

בנוסף לדולר המיוחד שהוקדש לעידוד ההשתפות, יוגרלו 7 כרטיסי טיסה לרבי. כרטיסי הטיסה יוגרלו בין התורמים שבעים שקלים ויותר במטרה לחזק את ההתקשרות לכ"ק אדמו"ר.

במיזם ההתקשרות שייערך ביום ההילולא יו"ד שבט קיימים שלושה מסלולי שותפות: 

70 - קיום בשלימות - והוא המסלול הראשוני שדורש תרומת שבעים שקלים, וקיום הוראתו של הרבי ליום הקדוש. במסלול זה יוגרלו שבעה כרטיסי טיסה לרבי בין המשתתפים.

700 - ברכה בשלימות -  והוא המסלול שדורש השתתפות בסך שבע מאות שקלים, ובו יוגרל הדולר הנדיר והמיוחד בתוספת לכניסה להגרלות כרטיסי הטיסה.

7,000 - חלק בשלימות - מסלול השותפות המלא שדורש הרמת שבעת אלפים שקלים תרומה לרשת אהלי יוסף יצחק. שותפי המסלול יכנסו לכלל ההגרלות שנמנו לעיל, וכמו כן יקבלו הקדשה אישית בתוכנית ארצית של הרשת עבורם ועבור יקריהם לברכה והצלחה.

בוודאי כל אחד ואחת יראה לעצמו זכות עצומה לתרום ולהשתתף במיזם ההתקשרות הגדול ויזכה להתברך בברכות הרבות שהשפיע הרבי על התורמים והמסייעים לרשת. 

זו ההזדמנות של כל אחד ואחת לגרום נחת בשלימות בשנת השבעים לנשיאות!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.