שלמה מן | יום כ"ד טבת ה׳תש״פ 21.01.2020

"עצוב שמה שהציק לשכנים זה הריח הנוראי, ולא דאגו לשכן"

גופת גבר ערירי כבן 60 נמצאה באשקלון • שעה קודם: גופת גבר ערירי בן 74 נמצאה בדירה בבנין של דיור מוגן בבאר שבע • יהודה משי זהב יו״ר זק״א: "הקדימו את הלב הרחום לפני חוש הריח... תבדקו בבנין שלכם אם יש שכן כזה, תשאלו בשלומו לפחות פעם ביום"
צילום: דוברות זק"א

אירוע שני תוך פחות משעה: גופת גבר ערירי נמצאה במצב ריקבון מתקדם באשקלון.

סמוך לשעה 16:00 התקבל דיווח במוקד זק״א על גופה שנמצאה במצב ריקבון מתקדם ברחוב השונית באשקלון.

מאיר בוסקילה, מתנדב זק״א אשקלון שטיפל בזירה: "מדובר בגופת גבר ערירי כבן 60 ללא משפחה, שנמצא בביתו לאחר שנפטר לפני למעלה משבוע ימים.

"כשהגעתי לזירה ראיתי מראות קשים ומזעזעים. כל הבית היה מוזנח עם מלא אשפה ולכלוך. חברים של המנוח שהגיעו למקום סיפרו לנו שהמנוח לא ענה להם ולא היה בקשר למעלה משבועיים וחששו לשלומו.

"כשהגיעו לדירה והרגישו את הריח הנוראי הזעיקו את המשטרה והכיבוי שפרצו למקום ומצאו את גופתו של המנוח במצב קשה מאוד. פרמדיק מד״א אישר את מותו. מתנדבי זק״א אשקלון טיפלו במסירות בכבוד המת בגופת המנוח ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה".

שעה קודם לכן, סמוך לשעה 15:00, התקבל דיווח במוקד זק״א על גופת גבר שנמצאה במצב ריקבון מתקדם ברחוב אליהו הנביא בבאר שבע.

שמעון זגורי, מתנדב זק״א באר שבע: "מדובר במראות קשים ומזעזעים. גופת גבר ערירי בן 74 נמצאה בדירה בבנין של דיור מוגן, לאחר שנפטר ככל הנראה לפני למעלה משבוע.

"כשהגעתי למקום היה ריח נוראי, השכנים שהרגישו את הריח הבלתי נסבל הזעיקו את המשטרה והכיבוי שפרצו לדירה ומצאו את גופת המנוח במצב קשה מאוד".

שמעון הוסיף: "עצוב שמה שהציק לשכנים זה הריח, ולא דאגו לשכן הערירי. כולנו חייבים לדאוג לשכנים הערירים והבודדים ולא לחכות לריח הנוראי שיבשר את הבשורה הקשה. אנא שימו לב לשכנים שלכם לפחות פעם ביום לראות שהכל בסדר כי אין מי שידאג להם. ככה תצילו את חייהם רגע לפני שיהיה מאוחר מידי".

יהודה משי זהב יו״ר זק״א: "מה שמקומם באירועים קשים אלו, שמה שהפריע לשכנים זה לא הבדידות או הזעקה לעזרה של השכן או השכנה מלמעלה או מלמטה. אלא הריח הנוראי והלא נעים שהגיע לאפיהם והפריע להם, ולא השכן חסר הישע. הקדימו את הלב הרחום לפני חוש הריח... תבדקו בבנין שלכם אם יש שכן כזה, תשאלו בשלומו לפחות פעם ביום כדי להציל את חייהם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.