מנדי ברגר | יום כ"ד טבת ה׳תש״פ 21.01.2020

צפת: בישיבה החדשה מתכוננים לקראת שנת הלימודים תשפ"א

צוות ישיבת 'אהל מנחם מענדל' בצפת התכנס יחד עם חברי הוועד החינוכי לאסיפת היערכות ממושכת - לקראת פתיחת הישיבה בתחילת שנת הלימודים תשפ"א 
צפת: בישיבה החדשה מתכוננים לקראת שנת הלימודים תשפ
צוות ישיבת 'אהל מנחם מענדל' בצפת התכנס יחד עם חברי הוועד החינוכי לאסיפת היערכות ממושכת, לקראת פתיחת הישיבה בתחילת שנת הלימודים תשפ"א.
 
פתח את האסיפה שליח הרבי ויו"ר אגודת קרית חב"ד בצפת הרב חיים קפלן ב'דבר מלכות' ובאמירת 'לחיים' לרפואת השליח הרב יוסף יצחק חיטריק, מנהל סמינר 'בית חנה' וחבר הועד החינוכי, שנעדר מאסיפה זו עקב מצבו הבריאותי.
 
השתתפו באסיפה, הצוות - ראש הישיבה הרב שניאור זלמן קפלן, המנהל הרוחני והמשפיע הרב שמואל מישולובין, הר"מ לעיונא הרב בן ציון פרידמן, המשגיח והר"מ לגירסא הרב עזריאל שיימוס, וחברי הועד החינוכי -  משפיע ישיבת "תומכי תמימים" במגדל העמק, הרב דב מנחם דוברוסקין ואיש החינוך הרב מנחם מינצברג.
 
באסיפה נקבע הקו החינוכי של הישיבה, לשאוף לרמה הלימודית והחסידית הגבוהה ביותר על פי הסדר המקובל בתומכי תמימים מקדמת דנא בליובאוויטש שבליובאוויטש, יחד עם ניצול כלים חינוכיים ודרכי הוראה מגוונים, כדי לאתגר את התלמידים שיחיו ולנצל את מלוא כשרונותיהם בלימוד הנגלה והחסידות, כמו גם בהנהגה חסידית. 
 
בהתאם לכך, דנו באסיפה באריכות בפרטי סדר היום וסדר הלימוד שיונהג בישיבה, באופן שיאפשר ניצול נכון ומקסימלי של זמן הלימוד. הרב מישלובין עדכן את המשתתפים על ההתעניינות הרבה של הורים ותלמידים, מאז נודע על פתיחת הרישום לישיבה, ועל כך שבמשך ימים ספורים בלבד נרשמו כבר עשרות תלמידים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.