צבי סופר | יום כ"א טבת ה׳תש״פ 18.01.2020

משלחת רבני "מרכז מקוואות חב"ד" סיירה במקווה בוטיק

נציגי "מרכז מקוואות חב"ד", שעל יד בית דין רבני חב"ד באה"ק, ערכו סיור בשלושה מקוואות בקריות, ובהם מקווה בוטיק מפואר הנבנה בשכונת סביוני ים בקריית ים • במשלחת נמנו: הרב מנחם מענדל גלוכובסקי והרב אברהם מיכאל הלפרין, ואליהם נילוו רבני הערים החב"דיים, הרב חיים שלמה דיסקין, רבה של קריית אתא, הרב דוד מאיר דרוקמן, רבה של קריית מוצקין, לצד השליח הראשי בקריות, הרב משה אוירכמן
משלחת רבני
צילומים: דב בער הכטמן

משלחת רבני חב"ד, נציגי "מרכז מקוואות חב"ד", ערכו ביום חמישי סיור בשלושה מקוואות בקריות, ובדקו את הידורי הכשרות שלהם, זאת כחלק מהפעילות השוטפת של המרכז לקידום בנייתם ותפעולם של מקוואות בשיטת "בור על גבי בור" ברחבי הארץ, בתכלית ההידור.

במהלך הסיור ביקרו הרבנים בשני מקוואות פעילים בקריית מוצקין, ובמקווה חדש, העומד לקראת השלמתו בקריית ים. מומחי המרכז פיקחו על העבודות ובדקו שהכול נעשה בשלמות, כדי להבטיח את כשרותו המהודרת של המקווה.

במשלחת נמנו הרב מנחם מענדל גלוכובסקי והרב אברהם מיכאל הלפרין, הממונים מטעם בית דין רבני חב"ד באה"ק על אגף המקוואות, ואליהם נילוו רבני הערים החב"דיים, הרב דוד מאיר דרוקמן, רבה של קריית מוצקין,  והרב חיים שלמה דיסקין, רבה של קריית אתא, לצד השליח הראשי בקריות, הרב משה אוירכמן. את הסיור ניהל הרב חיים אליהו גלוכובסקי, מנהל "מרכז מקוואות חב"ד".

בסיור במקווה החדש בקריית ים קיבל את פני המשלחת האדריכל, מר אופיר זהבי, שהציג את המאמץ שנעשה כדי להבטיח את כשרותו המהודרת של המקווה.

הרב חיים אליהו גלוכובסקי אומר כי המקווה הזה נבנה בשכונת סביוני ים, שהיא שכונה חדשה יחסית, שבה פועל השליח הרב אהרון גופין, ואף הוא נלווה לסיור. "זה המקווה הראשון שנבנה בשכונה והוא יהיה מקווה בוטיק ממש, שנבנה מתוך תשומת לב רבה לכל פרט, כדי שיהיה מקווה מפואר ומזמין", הוא אומר. "פיקחנו עליו במהלך הבנייה, והוא אכן נבנה בכשרות מהודרת, כאשר האדריכל עושה מעל ומעבר כדי שהכול יהיה על הצד הטוב ביותר".

"מרכז מקוואות חב"ד" עוסק בימים אלה בפיקוח על עשרות מקוואות חדשים ברחבי הארץ, הנתונים בהליכי תכנון ובנייה, ועומד לרשות הרבנים, השלוחים, ונציגי הקהילות בכל עניין הקשור לכשרות והידור המקוואות.

 

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מדרגות מסוכנות !!!!
כ"ב טבת ה׳תש״פ
בס"ד
כנראה בגלל אילוצי מקום , נבנו מדרכות משולשות . הן סכנה גדולה במיוחד שהן בתוך המים . צריך שלטי אזהרה!!!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.