הרב אלי וולף | יום י"ט טבת ה׳תש״פ 16.01.2020

ההמלצה של הרב וולף: למדו השיחה על "שלימות הנשיאות"

"כולם מתכוננים לקראת "יוד-שבט-שבעים-שנה". לומדים, מתחייבים, עושים, חושבים. יוצאים מהשגרה • השיחה בה הרבי מרחיב באופן מיוחד על משמעות "שבעים שנה", - נאמרה בשבת פרשת שמות בשנת תשנ"ב והרבי מכנה את המפר הזה כ"שלימות הנשיאות" • "מן הראוי שכל אחד מאיתנו ילמד השבוע שיחה זו בעיון", מציע הרב אלי וולף • השיחה של הרבי ללימוד - בפנים
ההמלצה של הרב וולף: למדו השיחה על

הרב אלי וולף

כולם מתכוננים לקראת "יוד-שבט-שבעים-שנה". לומדים, לוקחים חלק ביוזמות כאלו ואחרות, מתחייבים, עושים, חושבים. יוצאים מהשגרה. 

לא הרי יום רגיל כהרי יום הכנה לקראת יומא דפגרא, ולא הרי הכנה ליומא דפגרא כהרי הכנה ליומא דפגרא דיו"ד שבט, ולא הרי הכנה לקראת יו"ד שבט רגיל כהרי הכנה לקראת "יו"ד-שבט-שבעים-שנה".

"שבעים שנה", הוא מספר בעל משמעות. מספר בעל משמעות בכתבי הקודש, בדברי חז"ל, וכמובן גם בתורתו של הרבי. לא פעם ולא פעמיים דיבר הרבי על מעלת ומשמעות מספר זה, על "שבעים שנה".

אבל השיחה בה הרבי מרחיב באופן מיוחד על משמעות "שבעים שנה", ולא רק על משמעות הדברים, אלא בעיקר על תוכן הדברים בקשר עם נשיאות נשיא-ישראל, משמעות דברי רבי אלעזר בן עזריה שכאשר התמנה לנשיא אמר: "הרי אני כבן שבעים שנה" - נאמרה בשבת פרשת שמות.

כן כן, בשבת פרשת שמות.

עומדים אנו בשבוע של פרשת שמות, בימי ההכנה ליו"ד שבט שבעים שנה - ומה מתאים ומתבקש יותר מללמוד שיחה זו לקראת שבת זו, "לחיות עם הזמן". שנדע היכן אנחנו עומדים, מה זה שבעים שנה ומה משמעות המספר הזה בקשר עם נשיא הדור.

שיחה מיוחדת זו, היא מההתוועדות האחרונה שזכינו לעת עתה לשמוע מהרבי בשבת פרשת שמות, בשנת תשנ"ב (שאגב, תקופה זו של שנת תש"פ היא אותה 'קביעות' בימי השבוע כמו בשנת תשנ"ב), בהתוועדות זו הרבי ביאר בהרחבה את הדברים, ועד שהוא מכנה את המספר שבעים שנה כ"שלימות הנשיאות",

לכאורה מן הראוי, ואולי אף מן ההכרח, שכל אחד מאיתנו ילמד השבוע שיחה זו בעיון.

"רצה הקב"ה לזכות את ישראל לפיכך הרבה להם תורה", רצה הקב"ה שהתוועדות זו תהיה נגישה השבוע לכולם - ובהשגחה-פרטית היא מופיעה בחוברת ה'דבר מלכות' השבועית, כך שגם מי שסט הספרים "תורת מנחם התוועדויות" לא נגיש לו, יכול הוא לקחת את הדבר מלכות, להתיישב וללמוד, ללמוד ולעיין, ללמוד ולדעת, ללמוד ולעשות.

ומי יתן, ולימוד זה, בתוך ההכנות כולן, יעמידו אותנו כראוי לקראת יו"ד שבט, והעיקר - יביאו בפועל ממש את "להביא לימות המשיח", כך שבקרוב ממש נתראה עם הרבי, ונשמע ממנו שאכן שוב מחדש "באתי לגני אחותי כלה"!

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
השנה מקיימים את ההוראה בשלימות!
כ' טבת ה׳תש״פ
ביום הקדוש יו"ד שבט יום ההילולא מקיימים את הוראת הרבי לתרום לעניינים השייכים עם כ"ק אדמו"ר הריי"צ ותורמים לרשת אהלי יוסף יצחק בשלימות!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.