שלמה מן | יום י"ט טבת ה׳תש״פ 16.01.2020

מקורבי נתניהו: ראש הממשלה מצפה מבן גביר לפרוש מהמירוץ

מקורבי נתניהו על הכאוס במפלגות הימין: "ראש הממשלה משבח את המנהיגות שגילה השר הרב רפי פרץ, שעל אף המחיר האישי הכבד - פעל ומזער את הנזק של בנט לגוש הימין" •  "עכשיו מצפה ראש הממשלה מבן גביר, עם כל הקושי שבדבר, שיפרוש מהמירוץ כדי להבטיח את שלטון הימין. כפי שסתיו שפיר פרשה על מנת להבטיח את ניצחון השמאל"
מקורבי נתניהו: ראש הממשלה מצפה מבן גביר לפרוש מהמירוץ

ביום שאחרי החבירה של הבית היהודי אל הימין החדש והאיחוד הלאומי - והקמת רשימת 'ימינה' החדשה, בגוש הימין מלקקים את הפצעים - כשאצל רבים מחלחלת ההבנה: גוש הימין בדרך לכישלון.

מקורבי ראש הממשלה אמרו בצהריים (חמישי) בתדרוך לכלי התקשורת, כי "הווטו של נפתלי בנט על בן גביר העמיד בסכנה את כל שלטון הימין".

הם הוסיפו: "ראש הממשלה משבח את המנהיגות שגילה השר הרב רפי פרץ שעל אף המחיר האישי הכבד פעל ומזער את הנזק של בנט לגוש הימין והציל קולות לגוש.

"עכשיו מצפה ראש הממשלה מבן גביר, עם כל הקושי שבדבר, שיפרוש מהמירוץ כדי להבטיח את שלטון הימין. כפי שסתיו שפיר פרשה על מנת להבטיח את ניצחון השמאל ועקירת ישובים, כך בן גביר צריך לפרוש ולהבטיח את ניצחון הימין ומניעת עקירת ישובים".

בעוצמה יהודית הגיבו: "אם ראש הממשלה היה פורש מתפקידו הייתה מוקמת ממשלה - שלא יטיף לבן גביר לעשות מה שאינו עושה בעצמו, ובצדק".

גם שרת התרבות והספורט, מירי רגב, קראה הבוקר למפלגת 'עוצמה יהודית' שלא להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת.

בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק שלה כתבה רגב: "אמש ניסה בנימין נתניהו לעשות הכל כדי למנוע את תרחיש בחירות 92. אבל עוד לא מאוחר לתקן. אני קוראת לעוצמה יהודית לקבל על עצמה מנהיגות אחראית ולפרוש מן המירוץ כדי שלא נחזור על שגיאת העבר".

רגב הזכירה: "הבחירות של 92 עמדו בסימן הרהב, האגו והפנטזיות של הימין. לא פחות מ-6 מפלגות ימין שונות התמודדו באותה מערכת בחירות: מולדת, צומת, מפד”ל, תחיה, גאולת ישראל והתורה והארץ. הימין הסרוג אז כמו היום חווה משבר. הימין התפנה אז להתחרות על הקול הימני, תוך ירי בנגמ"ש.

"איך זה נגמר? תחיה, גאולת ישראל, התורה והארץ לא עברו את אחוז החסימה וגרמו לבזבוז של כ-48,500 קולות".

לדבריה, "תוצאות הבחירות היו צמודות ביותר: הימין והחרדים זכו ל-59 מנדטים, ואילו השמאל ל-56. השמאל אמנם לא השיג רוב בבחירות אלו, אך הפער הקטן בין הגושים אפשר לרבין לכונן 'גוש חוסם' יחד עם המפלגות הערביות, ולהקים ממשלת שמאל צרה. לו היו מקשיבים אז להצעתו של שמיר והימין היה מתאחד, אוסלו לא היה בא לעולם".

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
15 תגובות
1.
אסור שהוא יפרוש!
י"ט טבת ה׳תש״פ
הוא התנהג אם אמת אסור שהוא יפרוש .גם הוא היחיד שמביע קול בתוקף וברור בנוגע לשלימות הארץ!לכן חשוב מאוד שהוא ישאר ולא יפרוש .
ומה זה יעזור? שתצביע לו והוא לא יעבור?
כ' טבת ה׳תש״פ
אכן כך
כ' טבת ה׳תש״פ
מחזק את דבריך... רוצו..
2.
אני כנראה בעזרת השם אצביע לו
כ' טבת ה׳תש״פ
איש עם משנה סדורה ודבק במטרה
סיכויים הגיוניים מאוד שהוא יעמוד במילה שלו גם אחרי הבחירות
מה יעזור כל זה...
כ' טבת ה׳תש״פ
'אם'(...) הוא לא יעבור את אחוז החסימה!?
3.
ארץ ישראל חשובה לעם ישראל
כ' טבת ה׳תש״פ
הוא יהודי מאמין, חכם ומחושב,
אין ספק בלבי שיפרוש מהמרוץ וכולי תקווה שיעזור בכך הפעם להציל את גוש הימין ואת ארץ ישראל.
ארץ ישראל מבקשת זאת ממנו והוא יבוא בע"ה על שכרו.
יענקי
כ' טבת ה׳תש״פ
כבר ראינו איך הוא 'הציל את גוש הימין' בבחירות האחרונות.

יהדות התורה - המפלגה החרדית ביותר בלי שום פשעטלא'ך!
הכי חרדית
כ' טבת ה׳תש״פ
לא נוקפת אצבע בשביל שום דבר ממשיכים בתל אביב לשבת בקואליציה העירונית למרות חילול שבת. וזה רק דוגמה אחת מני רבות
4.
הפעם הוא עובר
כ' טבת ה׳תש״פ
בסקרים רואים שהוא עובר מדיבורים שלי עם הרבה אני שם לב שיש תזוזה לכיוון שלו אנשים רבים למדו שהכי חרדית לא עושה שום דבר בשביל אידיישקייט חוץ נלקחת כסף למוסדות המקורבים לחכים שלהם ( שאלה קטנה למה בתל אביב הנציג שלהם בעירייה לא פורש?) ושוב בקשר לעוצמה יהודית אם לא ירתעו מהשקר " הוא לא יעבור" הוא אכן יעבור
5.
בעוצמה יהודית ננצח!
כ' טבת ה׳תש״פ
איתמר איש יקר איש ארץ ישראל השלמה.

בעז"ה הוא ירוץ ויביא את הבשורה לעם ישראל
6.
יש לו
כ' טבת ה׳תש״פ
זכות לרוץ לבד אם יש סיכוי קטן שכן יעבור כי הרבה כועסים על שלישיית המושחתים מהמזרחי הציוני שזרקו אותו באכזריות וגם את כל מאה אלף בוחריו שבכללם רוב ככל אנ"ש חסידי חב"ד , יהיה זה מעשה אוילי ואסור בתכלית להצביע הפעם למפלגה הרפורמית של בנט שאחר שהצהיר שמוכן לצרף אליו רפורמים וגויים מה שמפריע לו זה יהודי גאה ושלם בתכלית ביהדותו כמו בן גביר עצם זה שחבר לסמוטריץ ושניהם פעלו נגד ב"ג זה מראה שגם הוא רפורמי ומי יסמוך על זה שלא יעברו לשמאל אחרי שבגדו ברבבות אלפי ישראל בגלל שנאתם לגאון יעקב
מי שחושש לאחוז החסימה שיצביע לאגו"י ג' שכבר התחייבו שיהיו בעד שלימות הארץ והם לא מושחתים ושונאי ישראל ולא ציונים אפיקורסים
בשורות טובות
7.
יעזור ממש
כ' טבת ה׳תש״פ
אם כל הכבוד אם הוא יתמודד ישרפו עשרות אלפי קולות לפך ואז תקום ממשלת שמאל ח"ו הוא חייב לפרוש כי רק זה יעזור להציל את ארץ ישראל!
נקודה למחשבה
כ"ב טבת ה׳תש״פ
השמאל יעלה אך ורק אם מי שאתה קורא להצביע לו יצטרף לקואליציה השמאלית כך שאתה תהיה שותף לממשלת השמאל רק עוצמה תדאג שיהיה ממשלת ימין בעזרת השם יתברך
8.
א' אנ"ש
כ"ב טבת ה׳תש״פ
ההוראה של כ"ק אדמו"ר זי"ע היא להצביע למפלה החרדית ביותר ולא לשום שלושת השלמויות "החרדית ביותר" בלי פשט'לך=ג' וש"ס
9.
הלווווו?
כ"ב טבת ה׳תש״פ
סליחה השתגענו לגמרי? מישהו עדיין לא הבין את התוצאה של הצבעה לאיתמר בן גביר לבד? והרי רק לפני כמה שבועות היינו בתסריט הזה ואתם בעצמכם כתבתם ש:"איתמר בן גביר עובר!!!!" "ואפילו הסקרים אומרים ככה!!" אז עברנו את זה ואין שום ענין שנחזור על אותו התסריט ובפרט שזה יכול לעלות לנו בממשלת שמאול... והרי ידועה דעתו של הרבי ש"אין להצביע למפלגה שספק אם תעבור את אחוז החסימה" וכאן במקרה שלנו זה כבר "ספק קרוב לוודאי" ולמי שזה מאוד מפריע לעמוד בקלפי עם פתק אחר אז פשוט, שיקח פתק יכתוב עליו "כף" ויגש לפח הקרוב לביתו וככה גם יחסוך זמן ומקום למי שבא לעשות את הדבר הנכון ולקיים את הוראת הרבי הנ"ל
ואני כולי ברכה שכולנו נזכה לעשות את רצון הרבי ותיכף ומייד נזכה להתגלות ממש נאו
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.