צבי סופר | יום י"ח טבת ה׳תש״פ 15.01.2020

שנת ה-70: מה מתכננים ב'רשת' לבתי הספר לקראת י' שבט?

באולם ה'רשת' בכפר חב"ד נערך אמש כינוס רכזי 'נרות להאיר' - הכנה לקראת יום הבהיר י' שבט שנת השבעים • מה מתכננים השנה ב'רשת' לבתי הספר לקראת י' שבט? • כל הפרטים
שנת ה-70: מה מתכננים ב'רשת' לבתי הספר לקראת י' שבט?

באולם ה'רשת' בכפר חב"ד נערך אמש (יום ג') כינוס רכזי 'נרות להאיר' - הכנה לקראת יום הבהיר י' שבט שנת השבעים.

מי הם רכזי 'נרות להאיר'?
ובכן: ב'רשת' יש אגף חברתי-חסידי האחראי להפקת תכנים ותוכניות בבתי הספר. לכל בית ספר יש אחראי להטמעת התכנים בין אנשי הצוות והתלמידים, 'רכז נרות להאיר'.

ונחזור למפגש: האירוע נפתח בהתכנסות הרכזים, ולצד ארוחת צהריים עשירה קיימו הרכזים פעילות גיבוש שהועברה על ידי המרצה הרב רונן קלזן מדריך 'חינוך חברתי ערכי'. הוא הציג לרכזים את תכני מפגשי ההשתלמויות שייערכו בהמשך השנה.

בחלקו השני של הכינוס, הוצגו בפני הרכזים מגוון התוכניות הנערכות לקראת י' בשבט - בסימן שבעים שנות נשיאות לכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו המופקות על ידי 'אגף חינוכי חסידי ברשת אהלי יוסף יצחק'. מחזמר מושקע וחדשני שהופק במלואו עבור כל מוסד, המנוני ותכני שבוע 'נרות להאיר' - שבוע י' שבט.

בדיונים ממושכים נועדו הרכזים - נציגי תלמודי התורה, כיצד להטמיע את התכנים בצורה מיטיבית אצל הילדים. בפני הרכזים הוקרנו התוכניות והמצגות כפי שיוצגו בפני הילדים ע"י הרב שמעון לוין רכז 'נרות להאיר' הארצי ברשת אהלי יוסף יצחק, שניצח על הערב כולו.

COL  מגיש בפרסום ראשון את התכנייה המלאה מהכינוס:

· המיזם המיוחד של הלימוד המשותף של 'הורים וילדים בזמנשיא', במהלך כל השלושים יום, שיכניס את כל המשפחות לאווירה המיוחדת של י' שבט.

· התוכנית החינוכית המיוחדת עבור כל התלמידים בנושא נשיא ישראל ורועה הדור, שתלווה את כל 'שבוע נרות להאיר', עם תכנים חשובים ואיכותיים, באופנים מגוונים וחווייתיים.

· השידור הארצי המסורתי המשותף שמתקיים מידי שנה בי' שבט, במסגרתו מתכנסים יחד באותו הזמן בדיוק, כל עשרות אלפי תלמידי הרשת להתכנסות של 'תורה, תפילה וצדקה, ברוב שירה וזמרה'.

האירועים המיוחדים שיתקיימו בכפר חב"ד 'חגיגות ה-70', לאלפי התלמידים והתלמידות שמגיעים לאירועים אלו.

יש חידוש מיוחד בשנה זו, שמטרתו:

א.  לחבר את התלמידים בצורה עמוקה ומשמעותית יותר לתאריך המיוחד, בכך שיתעסקו סביב המיזם המיוחד ולריבוי תלמידים יהיו תפקידים מיוחדים בו.

ב.   לאפשר להורים להיחשף לעשייה החינוכית של המוסד, באירוע מושקע ולערכים ומסרים חשובים ומשמעותיים באווירת י' שבט.

ג.  מחזמר מושקע שנכתב במיוחד לרגל אירועי 70 שנה, אותו יוכל כל מוסד להציג באירוע גדול לכל תלמידי המוסד, הוריהם, בני משפחותיהם ואורחים נוספים.

המחזמר שכבר נשלח לרכזי ורכזות נרות להאיר, נכתב לפרטי פרטים ומוגש בצורה ברורה ונוחה ליישום, ובנוסף יצורפו אליו בהמשך קבצי עזר נוספים ליישום מושלם של האירוע – קטעי שמע רלוונטים, קטעי וידאו, מודעות וכרטיסים בעיצוב מיוחד לאירוע.

את המפגש סיימו הרכזים בהתוועדות ובקבלת החלטות טובות כהכנה לי' שבט, וליישום ההחלטות שהתקבלו במפגש לנחת רוח כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.