ועד הנחות בלה"ק | יום ט"ז טבת ה׳תש״פ 13.01.2020

מתנה לרבי: שותפות בהשלמת סדרה המבארת תורת אביו

במסגרת ההכנות הקדחתניות של חסידי חב"ד ליובאוויטש לקראת יום הגדול והקדוש יו"ד שבט, מלאות שבעים שנה לנשיאותו של הרבי, הכריז מוסד ההו"ל הותיק 'ועד הנחות בלה"ק' על מבצע מיוחד במינו • הזדמנות לכל אחד ואחת להיות שותפים בהשלמת הסדרה "תורת מנחם – תפארת לוי יצחק" תמורת שלושים דולר בלבד, וקבלת סט מלא של חמשה כרכים מהודרים • וגם: מתי הרשה הרבי לראשונה להעניק את השם "תורת מנחם" על ספר הכולל את שיחות קודשו?
מתנה לרבי: שותפות בהשלמת סדרה המבארת תורת אביו

חסידי חב"ד ליובאוויטש ברחבי העולם, מצויים בימים אלו בעיצומן של ההכנות הרוחניות הנאותות, לקראת יום הגדול והקדוש יו"ד שבט ה'תש"פ – מלאות שבעים שנה לנשיאותו של כ"ק אדמו"ר זי"ע.

לצד ההכנות הפרטיות וההכנות הקהילתיות, מציע מוסד ההו"ל הותיק של תורת הרבי 'ועד הנחות בלה"ק' מיזם כללי במסגרתו יכולים להשתתף כאו"א, ובכך לזכות להעניק מתנה אישית לרבי: הדפסת כל שיחות קודשו המבארות את תורת אביו כ"ק הרה"ק הרב לוי יצחק שניאורסאהן ז"ל.

ידוע עד כמה היתה חביבה תורה זו אצל הרבי. בשנת ה'תש"ל (לפני יובל שנים) כאשר הדפיס לראשונה את כתבי אביו, החל גם לבאר בכל התוועדות קטע הקשור לפרשת השבוע או לאותו חג ומועד, כאשר הוא מקשה ומפרק, מרחיב ומבאר.

לפני 30 שנה בדיוק, בתקופה שבין יום הבהיר ה' טבת ליום ההילולא כ"ד טבת של שנת ניסים - ה'תש"נ, הוכן הספר הראשון המרכז את ביאורי הרבי על תורת אביו בחומש בראשית. באותה הזדמנות, הניחה מערכת 'ועד הנחות בלה"ק' בפני הרבי את ההצעה, עליה היה חתום העורך הראשי הרה"ת ר' דוד פלדמן שיחי', לקרוא לספר בשם "תורת מנחם – תפארת לוי יצחק".

מה רבה היתה השמחה, כאשר לראשונה מאז עלותו על כס הנשיאות, נתן הרבי את אישורו לקרוא לספר המכיל את דברי תורתו בשם "תורת מנחם"!

מני אז הפך שם זה החתום בחותמו של כהן גדול, לשם כללי הניצב בראש כל הספרים היוצאים לאור מתורתו של הרבי, שיחות, מאמרים, הדרנים וכיו"ב, החל משנת ה'תש"י ועד ה'תשנ"ב.

*

בשנים האחרונות, לצד המשך ההוצאה לאור הסדירה של כרכי "תורת מנחם" ע"פ סדר השנים (עד עתה יצאו לאור: 67 כרכים מהשנים ה'תש"י-ה'תשל"ב, ועוד 43 כרכים מהשנים ה'תשמ"ב-ה'תשנ"ב), הקדישו חברי המערכת מאמץ מיוחד להכין את הכרכים הבאים בסדרה, כאשר דרבון מיוחד הגיע בתחילת שנת הע"ה להילולא-הסתלקות של הרה"ק הרב לוי יצחק בכ"ף מנחם אב ה'תשע"ח.

עד עתה הופיעו שלושה כרכים (בראשית – י"ל בשנת ה'תש"נ, שמות – בשנת תנש"א, ויקרא – בשנת תשנ"ג), ושני הכרכים החדשים שיופיע בקרוב הם: כרך רביעי המרכז את הביאורים המופיעים בשיחות ע"ס במדבר-דברים, וכרך חמישי על פסוקי התנ"ך, מאמרי חז"ל, אגרות קודש לקוטי לוי יצחק, והערות על ספר התניא.

כאמור, לקראת יו"ד שבט הוכרז על המבצע המיוחד במסגרתו יכול כאו"א להיות שותף בהשלמת הסדרה לנחת רוחו של הרבי, בסכום סמלי ביותר – 30$ בארה"ב או 100 ש"ח באה"ק, ותמורת זאת לקבל לידיו את הסט המלא, חמשה כרכים!

המבצע הגדול החל באור ליום הבהיר ה' טבת, ל"ג שנים לדידן-דהספרים-נצח, ויסתיים במוצאי ש"ק יום הבהיר כ"ח טבת; ההדפסה בפועל תחל אי"ה ביו"ד שבט-שבעים שנה, והספרים יהיו מוכנים לחלוקה ולמשלוח ביום הבהיר י"א ניסן הבעל"ט.

מהרו להזמין את הסט שלכם ב-30$ בלבד! www.lahak.org/sale

באתר הרישום ניתן להזמין גם משלוח עד הבית ברחבי ארץ הקודש וברחבי חמישים מדינות ארצות הברית, בתוספת תשלום. כמו כן ייצאו משלוחים מרוכזים לקהילות אנ"ש בערים: פאריז – צרפת, לונדון – אנגליה, מנצ'סתר – אנגליה, טורונטו – קנדה, מונטריאול – קנדה, מלבורן – אוסטרליה, סידני – אוסטרליה.  

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
זכות וחובה!
ט"ז טבת ה׳תש״פ
נחת אישי לרבי, וקיום המצווה של כיבוד אב ואם ברמה הכי גבוהה.
חובה בכל בית חסידי.
ויישר כח ללה"ק ולצוות החשוב על המיזם הנהדר.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.