שלמה מן | יום י"א טבת ה׳תש״פ 08.01.2020

המשפחה התיידדה עם השליח והחליטה: נסגור העסק בשבת

"לאחר 23 שנים של עמל יומיומי ללא הבדל בין יום קודש ליום חול", כתבו הבוקר בעלי 'משתלת ספיר', "החלטנו לסגור את המשתלה לפעילות בשבתות וחגים, ולהתחיל בכך כבר מהשבת הקרובה" • "זו החלטה דרמטית", אומר השליח המקורב למשפחה ר' מוישי חזן לאתר COL. "אמש ערכנו התוועדות חפוזה וספונטנית בביתו של גבי לרגל ההחלטה. אין ספק שזה יתן להם שפע ברכה והצלחה"
המשפחה התיידדה עם השליח והחליטה: נסגור העסק בשבת
השליח ר' מוישי חזן וגבי ספיר אומרים לחיים

קידוש השם. משתלת 'ספיר' בכפר סבא החליטה השבוע, לראשונה, לסגור את המשתלה בשבתות ובימים טובים.

בתקופה האחרונה התיידדו גבי ספיר, בעל המשתלה, ומשפחתו עם השליח הפועל בעיר במסגרת פעילות 'חב"ד לנוער', ר' מוישי חזן, ועם ר' מענדי קנייבסקי סגן מנהל חב"ד לנוער ישראל - והיא שהובילה אותם לקבל על עצמם את ההחלטה הזו.

"לאחר 23 שנים של עמל יומיומי ללא הבדל בין יום קודש ליום חול, החלטנו, 'משתלת ספיר', לסגור את המשתלה לפעילות בשבתות וחגים, ולהתחיל בכך כבר מהשבת הקרובה", מספר גבי, מנהל המשתלה.

"הדילמה הזו - אם לסגור או לא - ריחפה מעל ראשנו שנים רבות. הדעות היו חלוקות. לאחרונה, רבו מחשבות, תהיות ולבטים מהי הבחירה הנכונה והאם אפשר בכלל לדעת, התשובה היא שאין תשובה חד משמעית! ולא נדע עד שלא ננסה, אז כאמור, החל משבת הקרובה המשתלה תהיה סגורה בשבתות וחגים נשמח לשרת אתכם בשאר ימי השבוע".

"זו החלטה דרמטית", אומר השליח ר' מוישי לאתר COL. "אמש ערכנו התוועדות חפוזה וספונטנית בביתו של גבי לרגל ההחלטה. אין ספק שזה יתן להם שפע ברכה והצלחה כי שבת היא מקור הברכה בבריאות ובשמחה. וזו ההזדמנות שלנו לבוא ולקנות במקום הזה בכדי לחזק את שמירת השבת".


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.