מאיר כץ | יום י' טבת ה׳תש״פ 07.01.2020

המתעלל רוצה לגור בנחל'ה, אבל התושבים מאיימים במאבק

אדם שהורשע בהתעללות בילדות קטנות בתל ציון, עומד להשתחרר מהכלא אחרי 7 שנות מאסר - ומתכוון לעבור לגור עם משפחתו בנחלת הר  חב"ד בקריית מלאכי • אלא שתושבים בשכונה לא מוכנים לקבל זאת ומארגנים מאבק ראשון מסוגו: "הרבה שנים הציבור החרדי היה נבוך ולא ידע איך להגיב לזה, אבל ברגע שהבינו שזה שווה לרצח - אין מצב שנשתוק על דברים כאלה"
המתעלל רוצה לגור בנחל'ה, אבל התושבים מאיימים במאבק
נחלת הר חב"ד. נאבקים על נפש הילדים

מאבק ראשון מסוגו של חסידי חב"ד, המתגוררים בנחלת הר חב"ד בקריית מלאכי - מעורר קידוש ה'. 

המאבק נפתח לאחר שעמותת 'לא תשתוק' פרסמה הודעה, לפיה חסיד חב"ד שנעצר לפני 7 שנים בחשד להתעללות נוראה בילדות בקהילה בה התגורר, הורשע בבית המשפט המחוזי בירושלים, על פי הודאתו, ונגזרו עליו 7 שנות מאסר בפועל - משתחרר בימים הקרובים ממאסרו ועובר להתגורר עם משפחתו בקריית מלאכי.

האיש מתכוון להצטרף לאשתו ולתשעת ילדיהם שמתגוררים בשכונה כבר 6 שנים - אך רבים בקהילה לא מוכנים לקבל זאת, ופותחים במאבק ראשון מסוגו.

"אם הוא יעבור, השכונה תתחיל לבעור ממש", איים אחד התושבים בשיחה עם חדשות 12.  "הרבה שנים הציבור החרדי היה נבוך ולא ידע איך להגיב לזה, אבל ברגע שהבינו שזה שווה לרצח - אין מצב שנשתוק על דברים כאלה. הוא צריך להבין שלשכונת חב"ד בקריית מלאכי יש סף תסכול נמוך מאוד ביחס לדברים כאלה. יש סחף של אוכלוסייה צעירה לשכונה ויש קריאה שאצלנו הדבר הזה לא יקרה".

לפני הרשעתו התגורר האיש בתל ציון, אך כחלק מעסקת הטיעון שנחתמה עמו, ושבמסגרתה נכנס לכלא, נקבע כי הוא לא ישוב להתגורר במקום מגוריו.

בדיווח צוין כי זו הפעם הראשונה שבה מקיימים חסידי חב"ד מחאה נגד חבר קהילה בשל מעשים חמורים מסוג זה.

התושב הוסיף: "מילא זה היה אדם מתוך הקהילה שלנו שרוצה להשתקם, עובר טיפול ואנחנו יודעים שיש עליו פיקוח. אבל הוא פגע בילדות קטנות. אנחנו יודעים שאנשים כאלה שהורשעו נוטים לשוב לסורם במהרה".

בכתבה צוין, כי בקהילה נזהרים שלא לפגוע בילדיו שמתגוררים בעיר, אך בטוחים שאם אכן יעבור לשכונה איש לא יוכל לעצור את הזעם נגדו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.