צביקה קעניג | יום י' טבת ה׳תש״פ 07.01.2020

אחרי הסערה: הראשון לציון במסר מפייס ליהודי רוסיה • צפו

אחרי הסערה: הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף שליט"א במסר מפייס כלפי יהדות רוסיה: "כידוע ישנם שני סוגי עלייה שעלו מברית המועצות.ישנה העלייה המבורכת של מאות אלפי יהודים שמסרו את הנפש שלהם בברית המועצות, הם ואבותיהם וכל אותם אסירי ציון, שברוך ה' זכינו ועלו פה לארץ ישראל ואנחנו מקבלים אותם באהבה ובחיבה רבה.
אחרי הסערה: הראשון לציון במסר מפייס ליהודי רוסיה • צפו
צילום: מתוך הוידאו

אחרי הסערה: הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף שליט"א במסר מפייס כלפי יהדות רוסיה: "כידוע ישנם שני סוגי עלייה שעלו מברית המועצות.ישנה העלייה המבורכת של מאות אלפי יהודים שמסרו את הנפש שלהם בברית המועצות, הם ואבותיהם וכל אותם אסירי ציון, שברוך ה' זכינו ועלו פה לארץ ישראל ואנחנו מקבלים אותם באהבה ובחיבה רבה.

אבל ישנה עוד עלייה נוספת, לא נתכחש לכך, עלייה של אותם של אינם יהודים, לא רק שאינם יהודים (מי שלא יהודי צריך לכבד אותו ולאהוב אותו, חביב בן אדם שנברא בצלם), אלא ישנם כאלו שאינם יהודים ואפילו מפתחים שנאה כלפי היהדות, כלפי כל דבר שבקדושה, עליהם אנחנו דיברנו שהעלו כמה כאלו לצערנו הרב וגרמו לכל מיני הסתה נוראה כנגד היהדות, אבל אותם אלו שעלו אסירי ציון ומאות אלפי יהודים שעלו במסירות נפש אנחנו מחבבים אותם ומכבדים אותם.

אני קורא לכל עולי רוסיה שלא ייקחו את ההסתה שעושים היום כמה אחדים בעקבות הדברים שלנו וניצלו את הדבר לאינטרסים פוליטיים והם מסיתים ומדיחים, שלא ישימו לב אליהם.

שידעו את האמת, אנחנו אוהבים אותם ואני מברך את כל העולים שיבורכו מפי עליון ושיעלו מעלה מעלה, יהיה להם ברכה והצלחה הקב"ה ימלא משאלות ליבם לטובה ולברכה אמן ואמן"

צפו:
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.