צבי סופר | יום י' טבת ה׳תש״פ 07.01.2020

זמן איכות: אלפי הורים וילדים יתאחדו לרגל י' שבט

שלושים יום קודם יום הגדול י' שבט, נחשפת יוזמה חדשה ומיוחדת של 'אגף הורים וקהילה ברשת אהלי יוסף יצחק', לרגל ציון 70 שנה לנשיאות כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו: מבצע לימוד מיוחד תחת הכותרת "הורים וילדים בזמנשיא" • ההורים יוכלו לדווח בהודעת  SMS למערכת אוטומטית שתכניס את הנרשמים בה להגרלה מיוחדת שתערך מידי שבוע, בכל השבועות הקרובים על כרטיס טיסה זוגי לרבי - להורה ולתלמיד!
זמן איכות: אלפי הורים וילדים יתאחדו לרגל י' שבט

שלושים יום קודם יום הגדול י' שבט, נחשפת יוזמה חדשה ומיוחדת של 'אגף הורים וקהילה ברשת אהלי יוסף יצחק', לרגל ציון 70 שנה לנשיאות כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו: מבצע לימוד מיוחד תחת הכותרת "הורים וילדים בזמנשיא".

במטרה לייצר זמן איכות בין הורים לילדיהם ולהעצים את משמעות נשיא הדור בקרב משפחות התלמידים ממגוון האוכלוסיות הרחב המתחנך ברשת, הגו באגף הורים וקהילה רעיון של לימוד משותף הורים וילדיהם, מתוך סדרת עלונים במהדורה מיוחדת שיעסקו במהותו של רבי ונשיא, לחיזוק ההתקשרות לרבי, בהנגשה ובעיבוד מותאם לאכולוסיות המגוונות.

בשבועות הקרובים, עד לי' שבט יתאחדו במסגרת המבצע הזה עשרות אלפי משפחות בארץ ללימוד של שעה שבועית מתוך העלון. עלוני הלימוד המיוחדים יחולקו לתלמידים במוסדות החינוך כבר בימים הקרובים, על מנת שיאחדו עמם את כל המשפחה בהכנה ראויה ליום הגדול.
לאחר הלימוד המשותף יוכלו ההורים לדווח בהודעת  SMS למערכת אוטומטית שתכניס את הנרשמים בה להגרלה מיוחדת שתערך מידי שבוע, בכל השבועות הקרובים על כרטיס טיסה זוגי לרבי - להורה ולתלמיד!

מיזם זה הוא חלק משורה של פעולות עוצמתיות הנעשות באגפי ה'רשת' למיניהם כהכנה לציון שנת ה-70 לנשיאות הרבי.
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.