צביקה קעניג | יום י"א טבת ה׳תש״פ 08.01.2020

ויחי: השותפות בין "לומדי התורה" ו"הנושאים בנטל"

COL מגיש את שיעור הווידאו התשיעי בסדרת השיעורים החדשה עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי", בה לומדים מידי שבוע בע"ה שיחת קודש מהרבי * והשבוע: שיחה לפרשת ויחי, המבהירה את השותפות המלאה וההדוקה שבין לומדי התורה ובין ה"נושאים בנטל" העבודה הקשה שבגלות.  
ויחי: השותפות בין
ארכיון COL

COL מגיש את שיעור הווידאו התשיעי בסדרת השיעורים החדשה עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי", בה לומדים מידי שבוע בע"ה שיחת קודש מהרבי * והשבוע שיחה לפרשת ויחי, המבהירה את השותפות המלאה וההדוקה שבין לומדי התורה ובין ה"נושאים בנטל" העבודה הקשה שבגלות.

 

מדוע לוי ויוסף לא נשאו את ארונו של יעקב ממצרים, למרות שנצטוו על כך? כיצד מנשה ואפרים מייצגים את לוי ויוסף? מדוע לוי לא נשא את ארון אביו ממצרים, אבל משה נשא את ארון יוסף ממצרים? מטרת הגלות – להגיע לעילוי הגדול שבגאולה * השותפות המלאה שבין שבט לוי לשאר השבטים במצרים * מנשה ואפרים – שני דרכי התמודדות של ישראל בגלות * סיפורו המיוחד והנדיר של ליקוטי שיחות חלק כ, והוראות הרבי הייחודיות לקראת הדפסתו * הופעתו החריגה של ה'ליקוט' שיצא לאור לשבת פרשת ויחי תשמ"ג * ומה אמר הרבי ביחידות לבחור מכפר חב"ד שביקש להתגייס לצבא לאחר הקבוצה כדי להגן על גבולות הארץ?

 

וגם: מדוע הרבי לא אמר "לחיים" לחסיד ר' רפאל אמיתי מכפר חב"ד כמעט עד סוף התוועדות ו' תשרי תשמ"ג? * מתוך השיעור השבועי ב"ליקוטי שיחות" לנשות כפר חב"ד, המתקיים בס"ד מידי יום שני בשעה שמונה בערב, בבית משפחת ריבקין במרכז כפר חב"ד * טעמו וראו


צפו:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.