צבי סופר | יום ט' טבת ה׳תש״פ 06.01.2020

חג הסמיכה בארגנטינה: רבנים חדשים קיבלו תעודות 'סמיכה'

טקס מרשים של חלוקת תעודות 'סמיכה' לקבוצה השניה של התלמידים במכון סמיכה שע”י כולל 'אהל יוסף משה' התקיים בבואנוס איירס, ארגנטינה
חג הסמיכה בארגנטינה: רבנים חדשים קיבלו תעודות 'סמיכה'

טקס מרשים של חלוקת תעודות הסמיכה לקבוצה השניה של התלמידים במכון סמיכה שע”י כולל אהל יוסף משה התקיים ביום חמישי, ה' טבת, בבואנוס איירס, ארגנטינה.

פתח את המסיבה המנהל של המכון סמיכה הרב מנחם מענדל רייכער עם מילים של שבח והודאה לה' ית' בזכות לערוך כזה אירוע חשוב של כבוד התורה, של בחורים שנהנים בלימודם בשקידה והתמדה, בקשרו עם ענינא דיומא, דדן דהספרים נצח, והחשיבות של המוסד לכולל וכן השפעתו של הלימוד על המשפחות אנ"ש במקום.

סיום מסכת ביצה נערך ע"י אחד מהתלמידים המוסמכים, הת' אפרים משה זילברסטיין, אחרי שנשא פלפול בסוגיא דבר שיש לו מתירין, מה שהפך את הסעודה המכובדת לסעודת מצווה.

לאחריו נשא דברים הרב הרב מורה הוראה ורב בית כנסת בית מנחם בואונס איירס, הרב אפרים הלפרין, שאף נטל חלק במכון סמיכה במשך כל השנה, ובחן את התלמידים על כל סוגיה.

בין הרבנים שהשתתפו: הרב אברהם סרויה, רב קהילת סוכת דוד; הרב דוד פלוטקא, רב קהילת חב"ד פלורס; הרב החסיד רב אהרון טוויל; הרב הדיין ר' מרדכי בובק; הרב החסיד ר' אשר פרקש והרב החסיד ר' שמואל שטראקס.

לאחר דברי התורה והברכה של הרבנים, הוענקו תעודות הסמיכה ע"י הרבנים לתמימים: מנחם מענדל שב; אפרים משה זילברשטיין; משה בייגל; איתן בנוליאל.

הארוע נערך באולם של הבית מדרש של הכולל אהל יוסף משה ליד שולחנות ערוכים לסעודה מכובדת בהשתתפותם ונוכחותם של ההורים ובני משפחה, אנשי הקהילה דבואנוס איירס ואישיים נכבדים.

במשך המעמד הביעו הכרת תודה לפטרון הפרוייקט, הרב אליעזר חיים לפידות וכל משפחתו, על תמיכתם במכון ללימודי הסמיכה בכולל אוהל יוסף משה.

התלמידים המסיימים לאחר שקיבלו התעודות נגשו אף הם לנאום לפני הקהל, וחזרו מתורתו של הרבי הקשורה לסוגיות שלמדו במשך השנה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.