צבי סופר | יום ט' טבת ה׳תש״פ 06.01.2020

'אות הנשיא' למתנדב הוותיק ר' פנחס טרבניק מ'יד שרה' בכפר חב"ד

ר' פנחס (פיני) טרבניק מנהל סניף 'יד שרה' בכפר חב"ד קיבל יחד עם מתנדבים נוספים את "אות הנשיא למתנדב" מידי הנשיא ריבלין בטקס מיוחד בלשכתו
'אות הנשיא' למתנדב הוותיק ר' פנחס טרבניק מ'יד שרה' בכפר חב
מוותיקי המתנדבים: ר' פיני טרבניק בפעולה (צילום ארכיון: שמואל בן צבי)

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין אירח את מתנדבי "יד שרה" עם ציון 45 שנים להיווסדו של הארגון. במפגש השתתפו מייסד ויו"ר "יד שרה" הרב אורי לופוליאנסקי, מנהלי סניפים ותיקים והנהלת "יד שרה".
בין המשתתפים: המתנדב הוותיק ר' פנחס (פיני) טרבניק מנהל סניף 'יד שרה' בכפר חב"ד, שמנהל את הסניף מזה עשרות שנים יחד עם בני משפחתו, ומשאיל ציוד רפואי לנזקקים לכך, במסירות ובמאור פנים.

הנשיא הודה למתנדבים על עשייתם הברוכה ואמר: "כאשר אני נפגש עם מוסד שיצר מערכת התנדבותית שנוגעת כמעט בכל אחד מאזרחי ישראל, ההתרגשות שבי באה מן הלב. אתם מתנדבים אשר פוקדים את משמרתם בדרך קבע ומושיטים יד לכל נצרך בכל ימות השנה ובכל שעות היום, מסביב לשעון," אמר הנשיא והוסיף: "נדמה לי שאין משפחה בארץ שלא נתקלה ב"יד שרה", שלא מצאה בארגון את המענה לכל מגבלה פיזית.״

עוד ביקש הנשיא להודות למתנדבים על שירותם המוענק למגוון גדול של אוכלוסיות ברחבי הארץ ואמר כי זוהי התנדבות המוענקת: "בלי משוא פנים, בלי להבדיל בן דם לדם, במסירות מלאה, במקצועיות אין קץ, ובענווה."

 יו"ר ומייסד "יד שרה" הרב אורי לופוליאנסקי: "נמצאים כאן איתנו היום, מנהלי סניפי יד שרה מכל רחבי הארץ, מכל גווני האוכלוסייה הישראלית שהתכנסו ובאו לבית הזה לקבל באמצעותך אדוני הנשיא, את הוקרת העם בישראל. הוקרה על המסירות היומיומית שלהם בעבודתם ההתנדבותית ביד שרה על ההקרבה שלהם על חשבון הזמן היקר שלהם, תוך ויתור על האנוכיות והנוחיות האישית שלהם, כדי לעזור לאחר שאין הם מכירים כלל רק יודעים שנצרך הוא, ובכך לגרום לחברה כולה להיות בריאה יותר, תרתי משמע."

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.