צבי סופר | יום ו' טבת ה׳תש״פ 03.01.2020

"השתלטו לנו על הבית: ישראל ביתנו – 'ביתנו' ולא שלכם"

"רק שתיין מופלג מסוגל לכבוש את המלכה עמי בבית, ולאמץ, כאן בארצנו הקדושה, את סגנונם של לנין וטרוצקי, כגנוביץ וסבדלובסק" • טור של הרב דוד מאיר דרוקמן ב'קול ישראל' בעקבות סרטוני ההסתה

חוזר הש"ץ  יענקל ברוידא לביתו סף וזעף. "למה נפלו פניך?" מקשה זוגתו. "אל תשאלי... שמר'ל הגבאי טוען  שהקול שלי, לא פחות,  ערב כעורב..". "עזוב אותו" מפטירה  שרה ביילא האשה הנאמנה, "שמר'ל בסה"כ אומר בקול מה שכולם חושבים"...

הני תלתא עמודי דדהבא – איווט, חה"כ קושמיר, סגר"ע חיפה קפלון, באמירותיהם האנטישמיות סה"כ מבטאים  בקול מה שקהל בוחריהם חושב. הלוואי והיו אלף כמותם, האסון הוא שיש עשרות אלפים כאלה.

היה זה בשבת פ' בחוקותי כ"ד אייר תשל"ג (1973); כדרכו בקודש השמיע כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש דברים בענייני דיומא באוזני קהל אלפים, וכבר אז הוא התריע כי קהל הגויים אשר השתחלו לארצנו הק' מאירופה, הינם בעלי פוטנציאל של "גייס חמישי" ו"אוייב פנימי".

אף אחד לא שומע? נכון? אז בינינו; כן, היה זה בהסכמה שבשתיקה של נציגים דתיים, פלוס התייחסות צינית אף של גורמים חרדיים. אך, לא נפרט, ולא נחטט בפצעים ו"כבוד אלוקים הסתר דבר".

מני אז. התברכה מדינת היהודים ברבבות גויים גמורים, אשר בחלקם הגדול, הכיסוי החוקי באישור כניסתם לארץ היה עקב  כך, שהשתייכותם ליהדות הסתכמה  בעובדה שסבתא שלהם תלתה כביסה תחת שמש אחת עם איזה שכנה יהודיה.

אני, הצעיר באלפי ישראל, כותב שורות אלה, שנים הרבה הייתי מתחיל את עריכת ליל הסדר עם משפחתי בביתי, רק כשעה לפני חצות ליל התקדש החג. וכל כך למה? לא בגלל שהתעמקתי זמן ממושך באגרת הקדוש רבי שמשון מאוסטראפלא זי"ע, אלא עקב העובדה שניהלתי סדרים ציבוריים לעולים ממדינות חבר העמים (אני דובר מעט רוסית כתוצאה מביקורים רבים במדינות חבר העמים), כאשר אני ובני ביתי שימשנו כ- מרצים, זמרים, מלצרים ואף כסבלים.

כל זה התמשך, עד שהתחוור לי, כי אני בעצם מוסר את נפשי עבור... גויים וגויות למהדרין,  כאשר עוד לפני הפיסקא "כל דכפין ייתי וייכול" – כבר התרוקנו בקבוקי היין שעל השולחנות, ולא נודע כי באו אל קרבנה, והם יצאו את המקום זמן רב לפני פתיחת הדלת לאליהו הנביא.

"אתה גזען" יענו לעומתי אנטישמים תוצרת-בית הנ"ל, ובכן, הנני מוסר מודעה לפניכם כי אמת הם דוברים; גזען גאה אנכי לפחות כמו בן גוריון, זה  הכריז לפני 72 שנה ביום ה' אייר: "...אנו מכריזים בזאת על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל".

ליתר שאת, אציין שזוגתי היא יוצאת ברית המועצות, ולא רק "חברי הטובים ביותר" -  אלא רוב מוחלט של חבריי הם יוצאי ברית המועצות, ואינני כלל סבור שכולם שתיינים, אלא בהחלט אני כן סבור כי חבריהם או/ו בוחריהם של טאוואריש אייווט, טאוואריש קושמיר וגוספודין לזר קפלון מחיפה - שהשתלטו על הבית בהכריזם: "ישראל ביתנו" – "ביתנו" ולא שלכם היהודים, ה"גייס החמישי" שבמחנם - אלה בהחלט וביושר עונים להגדרה  של  "פייניצעס" (חובבי הטיפה המרה, בלשון המעטה). כי רק שתיין מופלג מסוגל לכבוש את המלכה עמי בבית, ולאמץ, כאן בארצנו הקדושה, את סגנונם של לנין וטרוצקי, כגנוביץ וסבדלובסק. הנה כי כן: כאן בבית שלנו מתקיים רח"ל: "הגר אשר בקרבך יעלה עליך מעלה מעלה".

שורות אלה נכתבות, ב-1 לינואר למניינם, ואשר על כן נסיים בטוב -  באיחולי  "נובי גוד" לשכנינו - הגרים "הלא-תושבים", אלה, שבשקט בשקט התנחלו בתוככנו ומוצצים מאיתנו מליארדי שקלים (על חשבון מסעודה הזקנה השוכבת במסדרון ביה"ח, וכן על חשבון מטופלי הגמילה מאלכוהול), וכל זאת עקב הבחירות חדשות שהם זכו לכפות עלינו.

בברכת 'דאסווידניה'.

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
דברים כדורבנות
ו' טבת ה׳תש״פ
כרגיל,הרב דרוקמן שם את הדברים על השלחן ועוזר לכולנו לראות את המציאות באור האמיתי
יישר כח גדול!
2.
שאלה חשובה ומתבקשת:
ח' טבת ה׳תש״פ
האם יש פתרון למצב הזה? מה אפשר לעשות כדי לשנות ולתקן את המצב האבסורדי הזה?
תיקון חוק מיהו יהודי...
ח' טבת ה׳תש״פ
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.