שלמה מן | יום ד' טבת ה׳תש״פ 01.01.2020

ר' חיים שאול ברוק: "מאמצים אדירים להגיע השנה לכרך ע"א"

לקראת יום הבהיר ה' טבת, יצא לאור הכרך החדש בסדרת "תורת מנחם", חלק ס"ז הכולל את ההתוועדויות של הרבי מחודשי טבת-שבט-אדר של שנת ה'תשל"ב • אנ"ש והתמימים מזדרזים לרכוש את שיחות הרבי מ'שנת השבעים' להולדתו, כהכנה רוחנית ומתנה אישית במסגרת ההכנות לקראת יו"ד שבט, שבעים שנה לנשיאותו • מנהל 'ועד הנחות בלה"ק' הרב חיים שאול ברוק חושף: "אנו עושים מאמצים אדירים, ברוח דברי רבינו על פעולה במספר ע"א, שבמהלך השנה הקרובה ייצאו לאור עוד כרכי 'תורת מנחם' עד כרך ע"א"
ר' חיים שאול ברוק:
ר' חיים שאול ברוק (צילום: שימי קוטנר, ארכיון COL)

היום בערב או מחר בבוקר, ודאי תצאו לקיים את הוראתו הקדושה של הרבי, להרחיב את הספרייה האישית בספרי קודש, בקשר עם יום הבהיר ה' טבת, בו "דידן - דהספרים - נצח". מגוון רחב של ספרים שונים מוצעים בדוכנים השונים, אבל כחסיד פיקח ודאי זוכר הנך היטב את תוכן המאמר של תחילת שנת השבעים, י"א ניסן ה'תשל"א "היה פיקח אחד לשם, אמר אנא נסיב מלכא", ומנתב את צעדיך לרכוש את הספר הטרי מתורתו של הרבי שיצא לאור זה עתה, בעתו ובזמנו.

היישר מגלגלי הדפוס לשולחנות הירידים של ה' טבת, הגיע הכרך השישים ושבעה בסדרה המקיפה את תורתו של הרבי בכל משך שנות נשיאותו "תורת מנחם - התוועדויות".

הכרך השני של "שנת השבעים" ה'תשל"ב, כוללת את ההתוועדויות המלאות של הרבי, החל מש"פ ויגש ז' טבת, ועד ש"פ ויקרא ג' ניסן. זוהי מתנה נפלאה לעצמנו, ובעיקר מתנה נפלאה לרבי, לקנות על מנת ללמוד את הספר החדש, בימי ההכנה הקדחתניים של כלל אנ"ש השלוחים והתמימים בכל רחבי תבל, לקראת יו"ד שבט – מלאות שבעים שנה לנשיאותו הרמה של כ"ק אדמו"ר זי"ע.

זה מכבר יצאו גדולי הרבנים והמשפיעים בקריאה של חיבה להצטרף לרבים וטובים שלומדים את השיחות והמאמרים של שנת ה'תשל"ב, שנה שקביעות הימים השבועות והחודשים, חגי ומועדי ישראל ויומא דפגרא החב"דיים, הם בדיוק באותה קביעות כמו בשנה זו, שנת ה'תש"פ. ובפרט שהזמן גרמא, לרכוש את הספר הטרי בימים אלו, ולהתחיל ללמוד תיכף ומיד בשבת הקרובה, אליביה דנפשיה, עם בני הבית, עם באי בית חב"ד, חברי הקהילה וכיו"ב.

בשיחה עם אתר COL, מנהל 'ועד הנחות בלה"ק' הרב חיים שאול ברוק חושף: "אנו עושים מאמצים אדירים, ברוח דברי רבינו על פעולה במספר ע"א, שבמהלך השנה הקרובה ייצאו לאור עוד כרכי 'תורת מנחם' עד כרך ע"א".

בפתח הספר הטרי, מזכים חברי מערכת ההוצאה לאור של "ועד הנחות בלשון הקודש" את קהל הלומדים והמעיינים בצילום נדיר של 'ראשי פרקים' אותם רשם הרבי לעצמו בכתב יד קודשו, לקראת אמירת מאמר ד"ה באתי לגני בשנת ה'תשל"ב.

שנים עשר מאמרי דא"ח מצויים בין דפי ספר זה, ארבעה מהם יצאו לאור ברבות השנים כמאמר מוגה על ידי הרבי. אך לדאבון לב, עדיין חסר מאמר אחד מתקופה זו, שלא נותר ממנו זכר לעת עתה, מאמר ד"ה זכור שנאמר בש"פ תצוה – זכור, י"א אדר ה'תשל"ב. באם יש למאן דהוא קצה חוט שיכול להוביל למציאת ה'הנחה' ממאמר זה, ודאי יביא זאת לשולחן המערכת לתועלת הכלל.

מלבד רכישת הספר באופן אישי, בסניפי קה"ת בארץ הקודש (כפר חב"ד) ובארצות הברית (קראון הייטס), בחנויות הספרים והיודאיקה המובחרות, ובירידי המכירות לרגל יום הבהיר ה' טבת, ניתן להזמין את הספר גם בצורה מקוונת, באתר ההוצאה לאור  > לחצו כאן <

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.