מנדי ברגר | יום ד' טבת ה׳תש״פ 01.01.2020

אור לתושבים: פעילות חנוכה בבית חב"ד גן יבנה • תיעוד

הרב שניאור זלמן קורנט מנהל בית חב"ד גן יבנה והסביבה, מביא את אור החנוכה לכל תושבי גן יבנה, הישובים הסמוכים ובסיסי צה"ל באזור, זה כבר למעלה מעשרים שנים • בכבישים ראשיים ובכיכרות מרכזיות בגן יבנה מאירות חנוכיות גדולות את לבבות הנוסעים, ובעת ההדלקה מזכים את העוברים ושבים בברכות ההדלקה ופרסום הנס
אור לתושבים: פעילות חנוכה בבית חב
צילום: יוסי קורנט

הרב שניאור זלמן קורנט מנהל בית חב"ד גן יבנה והסביבה, מביא את אור החנוכה לכל תושבי גן יבנה, הישובים הסמוכים ובסיסי צה"ל באזור, זה כבר למעלה מעשרים שנים.

בנר ראשון של חנוכה, התקיימה פעילות חנוכה – הפנינג גדול ב'קניון פרנדלי' – הקניון המרכזי בישוב עם עשרות ילדים והורים שהשתתפו באירוע, כשבמרכז האירוע הדלקת חנוכיה ואמירת 12 הפסוקים, וכן חידון מאתגר. לאחר האירוע עבר צוות בית חב"ד בחנויות במקום ובאמצעות חנוכיות בכניסה לכל חנות עשו 'פירסומי ניסא'.

בהדלקת חנוכיה בבט"ר ניצנים במסיבת חנוכה של הסגל הבכיר, בוצעה הדלקה מרכזית, וכן חלוקת 300 סופגניות לחיילים. אחרי ההדלקה פרצו החיילים בריקוד עם השיר 'הנרות הללו..' ותיכף ומיד עברו ל'משיח משיח..' עוצמתי ביותר, שפשוט מבהיר לנו כמה העולם כולו משתוקק לבוא הגאולה.

300 סופגניות לחיילי צה"ל בבסיס 'חצור' חולקו על ידי מתנדבים, המגיעים מידי שנה לעזור בפעילות העניפה.

בכבישים ראשיים ובכיכרות מרכזיות בגן יבנה מאירות חנוכיות גדולות את לבבות הנוסעים, ובעת ההדלקה מזכים את העוברים ושבים בברכות ההדלקה ופרסום הנס.

ב"ה בשנים האחרונות גדל והתרחב צוות המתנדבים המסייעים להשתלט על המלאכה הרבה ולהדליק את חנוכיות הרחוב הגדולות, ועוד.

הדלקות מתבצעות גם בחנויות רבות במרכזים המסחריים, וכן ביקורים שמחים בבתי התושבים. מבין בתי התושבים שמים דגש על משפחות שיש מבני המשפחה נפגעי טרור מפעולות איבה וחיילי צה"ל שנפגעו במלחמות.

נשי חב"ד גן יבנה השתתפו במסיבת חנוכה מאירה וחסידית מלאת אור וחיות בראש חודש טבת כבמידי חודש נשות המושבה מתכנסות להעצמה נשית חסידית עם השליחה.

בחנוכה ארגנו נשות היישוב נסיעה לחברון למערת המכפלה והשליחה ליוותה את הנסיעה בסיפורים מאירים ודברי חסידות מחממים ושיעור עיוני על התפילה ביהדות ובחסידות.

מתנדבות ארגון שפרה ופועה פינקו בחנוכה את היולדות היקרות ביישוב.

מסיבת חנוכה מאירה וטעימה לבנות 'מועדון המעשים הטובים', בה השתתפו 24 בנות ובנוסף אחיות ואמהות. השליחה גב' רבקה קורנט סיפרה סיפור על הרבי והרבנית נהנו מתכנית עשירה ומגוונת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.