צבי סופר | יום ד' טבת ה׳תש״פ 01.01.2020

שלוחי 'חב"ד לנוער' גייסו 3 מיליון ש"ח ביום ההתרמה

20 השלוחים של 'חב"ד לנוער', הפועלים ברחבי הארץ מנהריה ועד אילת, גייסו את ידידיהם ומכריהם - וקצרו הצלחה גדולה • גם שלוחים חדשים, שיצאו לפני חודשים ספורים בלבד, זכו להצלחה נאה • הרב משה שילת: יום ההתרמה מכסה כשליש מהתקציב השנתי של הפעילות עם הנוער • ומהיכן מגיע שאר התקציב?
 שלוחי 'חב

3 מיליון ש"ח – זה הסכום שהצליחו לגייס השלוחים של "חב"ד לנוער" ביום ההתרמה שנערך בזאת חנוכה, גיוס שכולו מתרומות הציבור.

20 השלוחים של "חב"ד לנוער", הפועלים ברחבי הארץ, מטבריה ועד אילת, זכו להיענות נאה של מעגלי ידידיהם ומכריהם, ושל רבים שנחשפו לפעילות המגוונת והייחודית של מועדוני הנוער שקנו בשנים האחרונות.

"זה מרתון לא פשוט, שבא לאחר עבודה יסודית, שבה אנו פונים לתורמים פוטנציאלים, מציגים לפניהם את הפעילות ומבקשים מהם לתמוך בנו ולאפשר לנו להמשיך", אומרים השלוחים. "לשמחתנו הכול מבינים שהנוער הוא דור העתיד, וצריך להשקיע בו בשביל העם כולו".

לא מעט רגעים מרגשים חוו השלוחים במהלך יום ההתרמה. החל מהורים שילדיהם השתתפו בעבר בפעילות ובאו לתמוך ולסייע, כדי להביע את הערכתם, ועד לניסים של ממש, בדמות סכומים גדולים שנתרמו ברגע האחרון.

בסניף אשקלון הצטרפו כמה נערות יחד ותרמו מכספן האישי לקמפיין. השליחה בכפר סבא, נחמי חזן, מספרת: "בעיצומו של יום ההתרמה מצלצל הטלפון ועל הקו ילדה הנהנית מפעילות מעגל הידידות שהנוער שלנו עושה, למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים. התנצלתי ששכחתי להודיע לה שהיום הפעילות לא תתקיים, בשל יום ההתרמה. היא כל כך הצטערה וסיפרה לי כמה חיכתה לכך כל השבוע. הבטחתי לך שהפעילות תימשך, והאמת היא שזה נתן לי כוח להמשיך ולפנות לאנשים, כי ידעתי עד כמה הפעילות הזאת משמעותית".

הרב ניסים בוארון, השליח בדימונה, הצליח להגיע למעגל תורמים רחב מאוד, והוא מסכם: "אני מאמין שאנשים רוצים להיות שותפים בעשייה הגדולה הזאת. הם מרגישים את חשיבותה ותורמים".

הרב משה שילת והרב מנדי קנייבסקי, מהנהלת "חב"ד לנוער", בירכו את השלוחים על הצמיחה העקבית משנה לשנה, והבטיחו לעשות עוד ועוד, לבסס, להרחיב ולפתח את מערך המועדונים בכל רחבי הארץ.

הם מציינים בהתפעלות את הצלחת השלוחים החדשים, שהתחילו בפעילותם רק בחודשים האחרונים, וכבר קנו להם מעגל תומכים מרשים. למשל, השליח יונתן עמוס מקריית אתא, שהצליח לגייס 100,000 ש"ח. כך השליח מענדי מלכא מחולון, שגייס 93,000, השליח שניאור בקשי מאילת – 65,000, השליח אליהו לוין מחדרה – 60,000, ועוד.

מיד עם תום יום ההתרמה התחילו השלוחים והשליחות לעבוד במרץ רב על המשך תכנית הפעילות השנתית, בשאיפה להרחיב את הפעילות, לפתוח עוד שיעורים, עוד קבוצות, עוד פעילויות חסד עם בני הנוער.

הרב שילת מציין כי יום ההתרמה מעניק לשלוחים כשליש מהתקציב השנתי שלהם, והשאר מתקבל מההנהלה הארצית של "חב"ד לנוער" ומתרומות נוספות שהשלוחים מגייסים במהלך השנה.

עוד הוא אומר כי השלוחים נהנים ממערך רחב של עזרים, כמו מערכי שיעור ומצגות, להעברת החומרים בדרך חווייתית ומעניינת, ומעוד מגוון כלים הניתנים להם לאורך השנה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.