מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תש״פ 30.12.2019

"שיא החנוכיות האנושיות הגדול בעולם" בכיכר רבין בת"א • צפו

מרכז חב"ד תל אביב, בשיתוף עם הקרן לקידום מורשת ישראל בתל-אביב ועיריית תל-אביב קיימו ב'כיכר רבין' את הדלקת נר שמיני ושיא של מספר החנוכיות האנושיות הגדול בעולם • במהלך האירוע אותגרו המשתתפים במשימה מיוחדת ובסיומה זכו לגשם לא צפוי
צילומים: אלה אורגד

בכל יום מימי החנוכה הודלקה החנוכיה הגבוהה בארץ בכיכר רבין בתל אביב ברוב עם הדרת מלך ומתוך פרסומי ניסא וקידוש ה' גדול.

אמש, נר שמיני של חנוכה הפיקו מרכז חב"ד ליובאוויטש תל אביב וישיבת חב"ד חזון אליהו בתל אביב  – את "שיא החנוכיות האנושיות הגדול בעולם" בשיתוף עם עיריית תל-אביב ואתר חדשות חב"ד העולמי  COL - לכבוד חג החנוכה, וגרמו לפרסומי ניסא עצום.

אל הבמה הוזמו שנים עשר ילדי צבאות השם לומר בגאון את שנים-עשר הפסוקים כשכל הקהל חוזר אחריהם.

הרגע המרגש הגיע, אל המנוף הוזמנו הרב יוסף גערליצקי – שליח הרבי ורב קהילת חב"ד תל-אביב, יחד עם הרב מאיר אריה שמערלינג – ראש ישיבת חזון אליהו בתל אביב שתלמידיה אחראים יחד עם מנהל הישיבה הרב לוי וולף על פעילות מבצע חנוכה עניפה בכל רחבי העיר, כולל ההדלקות הגדולות, חלוקה של אלפי חנוכיות, שיירת אופני האור ועוד.

הקהל האזין בקשב רב לדבר תורה מרתק על עניינו של חג החנוכה בימינו אלה, שנשא הרב גערליצקי ובסיומו הדליק ידיד חב"ד את הנר השמיני של חנוכה בחנוכיית הענק כשהקהל הנרגש נושא עיניו אל על, אל החנוכיה הדולקת במלואה.

כשהקהל כולו עומד מרוכז, נקראו כל הנוכחים לצפות במסכי הענק עליהם הוקרנו מראות קודש מהוד כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו מהדלקת החנוכיה בחצרות  קדשנו.

כעת הגיע הרגע בו נקראו המשתתפים ע"י המנחה ר' נחום גערליצקי לאתגר מיוחד:  כל משתתף נכנס אל מתחם השיא, קיבל לידיו זיקוק ענק וכל שמונה אנשים יצרו יחד חנוכיה אנושית לפי סימונים שהוכנו מראש, כך מילאו את הכיכר המוני חנוכיות אנושיות שהאירו את הכיכר באור גדול.

ילד הפלא "מענדלה" שימח את הקהל בהופעה מיוחדת של שירי חנוכה וניגוני חב"ד והצליח להכניס את כולם לאוירה המיוחדת של שמחת חג החנוכה. השמחה נמשכה עוד זמן רב כשהקהל הגדול משתתף בריקודים בהתלהבות.

הת' אלעזר אלרוב שהיה אחראי על ההדלקה מידי ערב זיכה את הילדים בגשם של מטבעות שוקולד שגרם לשמחה מרובה.

החגיגה התקיימה על ידי מרכז חב"ד ליובאוויטש תל-אביב, הקרן לקידום מורשת ישראל בתל אביב, בשיתוף מחלקת תרבות ומופעים בעיריית תל אביב, בסיוע מיוחד של תלמידי ישיבת חב"ד "חזון אליהו", הפקה: light הפקות  ובחסות האתר החב"די הפופולרי והמוביל COL.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.