מנדי ברגר | יום ב' טבת ה׳תש״פ 30.12.2019

מי"ט כסלו ועד חנוכה: במגדל מסכמים את חודש כסלו

מאור הגאולה לאור החנוכה: כהכנה לחג החנוכה השתתפו הילדים בסדנת יצירה מיוחדת על מצוות החג שנערכה במסגרת הפעילות של מועדון המעשים הטובים. בהמשך החג נערך הכינוס הגדול והמרשים בו השתתפו מאות הורים וילדים מרחבי המושבה מגדל, טבריה והאזור. בהדלקת המנורה מכובד ראש המועצה מר נתנאל אלפסי ועמו סגן ראש המועצה עו"ד ציון טייב, חבר המועצה מושיקו ויצמן, חברת המועצה חגית עוקבי
מי

חודש של אור וחום חסידי מיוחד עבר על תושבי מגדל והאזור.

עם חזרתו של השליח הרב שמואל גרוזמן שיחי' מכינוס השלוחים נערכה התוועדות מפוארת לכבוד חג הגאולה -י"ט בכסלו סביב שולחנות ערוכים כיאה לחג החגים.

המשתתפים הרבים נהנו מהרצאה מרתקת על האור שהביאה לעולם תורת החסידות מאת הרב נחמיה גרייזמאן שיחי', עם אמירת לחיים התעוררו הקהל הגדול בניגוני דביקות יחד עם האמן ר' חיים קומער מצפת. בהמשך שמעו דברי תורה מראש המועצה מר נתנאל אלפסי ועוד.

מאור הגאולה לאור החנוכה: כהכנה לחג החנוכה השתתפו הילדים בסדנת יצירה מיוחדת על מצוות החג שנערכה במסגרת הפעילות של מועדון המעשים הטובים. בהמשך החג נערך הכינוס הגדול והמרשים בו השתתפו מאות הורים וילדים מרחבי המושבה מגדל, טבריה והאזור.  

את הכינוס פתח הרב שמואל גרוזמן, שליח הרבי למושבה מגדל והאזור. בדבריו עמד על הכח הגדול של ילדי ישראל להאיר את העולם בנר מצווה ותורה אור. לאחריו נהנו הילדים מחידון קליקלרים מאתגר במיוחד שהלהיב את כל המשתתפים והטמיע את התכנים של חג החנוכה בדרך יצירתית במיוחד.

בהדלקת המנורה מכובד ראש המועצה מר נתנאל אלפסי ועמו סגן ראש המועצה עו"ד ציון טייב, חבר המועצה מושיקו ויצמן, חברת המועצה חגית עוקבי. ראש המועצה מברך את הקהל הגדול ומציין לשבח את פעילות בית חב"ד לאורך כל השנה בראשות הרב גרוזמן שיחי'.

במרכז האירוע נערכה ההצגה "האור שבלב" - הצגה מלאה בתוכן יהודי, מסר ולימוד לנתינה, על ידי צוות שחקנים. בסיום האירוע נערכת הגרלת פרסים ענקית בין המשתתפים. מסיבה זו מצטרפת לפעילות עמוסה של בית חב"ד בחג החנוכה - הדלקות מרכזיות, ביקורי בתים, מסיבות חנוכה לילדים, פעילות לקשישים ועוד.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.