מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תש״פ 30.12.2019

חסיד חב"ד הותקף באכזריות כשחזר בשבת מביהכנ"ס בחיפה

אליהו שפירו, חסיד חב"ד בן 74, חזר הביתה מהתפילה בשבת בצהרים •  כאשר צעד סמוך לגשר חליסה בחיפה, עצרו אותו  שלושה בריונים, דוברי רוסית, אחד מהם גלוח ראש, ודרשו ממנו סיגריות וכסף • כשהשיב להם שהיום שבת - "פשוט היכו אותו מכות רצח" • בנו, השליח אריה שפירו מאוסטריה, שהתארח בביתו: "שאלתי אותו, 'אבא מה קרה?' והוא ענה, 'ספגתי מכות'" • הוא נלקח לבית רפואה  
חסיד חב
שוטרים בחיפה. צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

אליהו שפירו, חסיד חב"ד בן 74, הותקף בשבת האחרונה בידי מספר אלמונים כאשר עשה את דרכו בשבת בתהרים חזרה מבית הכנסת, סמוך לגשר חליסה בעיר חיפה.

בנו, אריה שפירו, סיפר לערוץ 7 על מה שהתרחש: "בשבת הייתי אצל הורי בחיפה. אבי נשאר לקידוש בבית הכנסת וחזר משם לבד. ראינו שהוא מתעכב והתחלנו את הסעודה בלעדיו. לפתע הוא נכנס הביתה ומאחורה בעורף יש לו פצע גדול, מפחיד ושותת דם.

"הייתי בטוח שהוא נפל. התקרבתי אליו וראיתי על החולצה שלו כתמי דם ומתחת לשפה שלו פצע גדול. שאלתי אותו, 'אבא מה קרה?' והוא ענה, 'ספגתי מכות'".

אריה מעיד שאביו הוא "איש מאוד שקט שלא רצה לעורר מהומה או ללכת לבית רפואה. דובבנו אותו ולאט לאט הוא סיפר על שלושה צעירים בריונים דוברי רוסית, אחד מהם גלוח ראש, שניסו לדרוש ממנו סיגריות וכסף - והוא הסביר שהיום שבת. ואז, כשהבינו שהוא דתי, פשוט היכו אותו מכות רצח".

הבן הוסיף: "התקשרתי למשטרה ולמד"א. היו אצלנו בבית ולקחו אותו לבית רפואה לעשות תפרים. הגשנו תלונה. שאלתי את המשטרה מה אפשר לעשות, הם אמרו שיעשו סריקות ואולי בעזרת מצלמות יהיה אפשר לברר משהו. בינתיים לא היתה שום התפתחות".

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
חוצפה
ב' טבת ה׳תש״פ
סליחה מה זה הדבר הזה שיעשו עם זה משהו עכשיו שיתפסו את הבריונים וישימו אותם בכלא
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.