שלמה מן | יום כ"ד כסלו ה׳תש״פ 22.12.2019

רון חולדאי הדליק את החנוכיה המרכזית בכיכר דיזינגוף • צפו

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי הלדיק הערב את החנוכיה המרכזית של חב"ד בכיכר דיזינגוף במרכז העיר, לצד שליח הרבי - הרב יוסף שמואל יהושע גערליצקי • קהל גדול של תושבי העיר ועוברים ושבים גדש את הכיכר ורקד לקול צלילי התזמורת • COL מגיש תיעוד מיוחד
רון חולדאי הדליק את החנוכיה המרכזית בכיכר דיזינגוף •  צפו
חולדאי עם שליח הרבי הרב גערליצקי (באדיבות המצלם)







 

ראש העיר תל-אביב– יפו רון חולדאי פתח את חגיגות החנוכה של מרכז חב"ד בתל-אביב, בהדלקת נר ראשון בחנוכיית הענק בכיכר דיזנגוף בלב תל-אביב, מול מאות חוגגים מתושבי העיר.

בדברי הברכה שיבח מר חולדאי את פעילות חב"ד בעיר, המגיעה לשיא בימי החנוכה, כאשר שלוחי חב"ד מביאים את אור ושמחת החג לכל אחד ואחת מתושבי העיר. לאחר ההדלקה הודה המנחה בחיוך ל"ראש העיר הנצחי של תל-אביב", וראש העיר חולדאי הגיב מיד "לא! לא! רק הרבי הוא נצחי...!"

בהמשך לכך, שליח הרבי לתל-אביב– יפו הרב יוסף גרליצקי, אמר בנאומו לקהל: "אכן, ראש העיר צודק, הרבי הוא סמל הנצחיות של עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל, הקשורים לאלוקי ישראל. הרבי הראה שגם בדורנו "נצח ישראל לא ישקר", ויהודים בכל פינה בעולם, כולל בתל-אביב, מכריזים בגאווה בלי להתבייש "אשר בחר בנו מכל העמים ונתן לנו את תורתו"! הרב גערליצקי פנה לראש העיר ואמר "כדי שיהיה המשך לקיומו של עם ישראל, עלינו לתת חינוך יהודי לילדי תל אביב ולחזק את שמירת שבת קודש בעירנו".

אירועי ההדלקה והשמחה מידי ערב בכיכר דיזנגוף מתקיימים על-ידי מרכז חב"ד בתל-אביב, ובסיוע תלמידי ישיבת חב"ד 'חזון אליהו' בתל-אביב. בכל ערב עורכים שלוחי הרבי בתל אביב ברחבי העיר והשכונות, 148 חגיגות של הדלקת חנוכיות מרכזיות ב'פרסומי ניסא' למאות אלפי תושבי העיר ומבקריה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.