אברהם לביא | יום כ"ד כסלו ה׳תש״פ 22.12.2019

הסנטור הניח תפילין - והצהיר: "ניצחתי בזכות ברכת הרבי"

היום לפני 41 שנה, בכ"ד כסלו תשל"ט, דיווח עיתון 'מעריב' כי הסנטור היהודי רודי בושביץ ממינסוטה, הצהיר כי ניצח הודות לברכת הרבי בבחירות לסנאט, שנערכו כחודש וחצי קודם לכן בארה"ב • "למחרת", מצטט העיתון את השליח הרב משה פעלער אליו בושוביץ מקורב, "אחרי הניצחון, הוא בא אלינו לבית חב"ד וביקש להניח תפילין" • "הסנטור לא הסתיר את זיקתו ליהדות בכלל ולחב"ד בפרט, למרות שהיו שהזהירו אותו, כי דבר זה עלול לעלות לו בקולות בבחירות" • COL מפרסם את הדיווח המעניין, במסגרת המדור "מפי כתבם"
הסנטור הניח תפילין - והצהיר:

היום לפני 41 שנה, בכ"ד כסלו תשל"ט, דיווח עיתון 'מעריב' כי הסנטור היהודי רודי בושביץ ממינסוטה, שנבחר באותה תקופה לסנאט לאחר שהביס את יריבו הדמקרטי, הצהיר כי ניצח הודות לברכת הרבי, והניח תפילין לרגל הניצחון.

"אחד משבעת הסנאטורים היהודים שנבחרו בארה"ב, מדווח העיתון, "הוא רודי בושוביץ ממיניסוטה, בן 48, יליד גרמניה, מיליונר בזכות עצמו ומקורב לחסידי חב"ד".

העיתון מצטט את "הרב משה פלר, נציגו של הרבי מליובאוויטש במיניאפוליס" המספר כי "ביום שלפני הבחירות הוא בא אל מטהו של בושוביץ והניח אתו ועם בניו ועוזריו היהודיים תפילין".

הרב פעלער הוסיף וסיפר: "למחרת, אחרי הניצחון, הוא בא אלינו לבית חב"ד וביקש להניח תפילין".

העיתון תיאר את הקשר של בושוביץ לליובאוויטש:

"רודי בושוביץ, אב לארבעה בנים, תרם בזמנו 100 אלף דולר למוסד "בית חנה", שבו מתחנכות נערות יהודיות חוזרות בתשובה. לפני הבחירות לסנאט הוא בא לניו-יורק, נועץ ברבי מליובאוויטש לגבי דרכו המאבק ביריבו הדמוקרטי אנדרסון וביקש את ברכתו.

"עתה הוא משוכנע, כי ניצח הודות לברכה זו. הוא מיודד עם הרב פלר זה שנים רבות וגם במערכת הבחירות לא הסתיר את זיקתו ליהדות בכלל ולחב"ד בפרט, למרות שהיו שהזהירו אותו, כי דבר זה עלול לעלות לו בקולות בבחירות".

'מעריב חתם את הידיעה: "רודי בושוביץ הזמין את ידידיו החסידים לבוא אליו לסנאט בוושינגטון כל אימת שהם רוצים בכך ולהרגיש שם כמו בבית, במיניאפוליס".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.