שלמה מן | יום כ"ב כסלו ה׳תש״פ 20.12.2019

הרב הראשי הגיע לישיבת בני השלוחים באוקראינה - והתפעל

ביקור מיוחד ערך היום הרב הראשי והראשל"צ הרב יצחק יוסף שליט"א בישיבת 'ליובאוויטש אוקראינה', המיועדת לבני השלוחים מרחבי אירופה והעולם • הרב הראשי נשא בפני התמימים ב'זאל' הישיבה שיעור הלכתי מרתק ולא הסתיר את התפעלותו למראה המפעים הנגלה לעיניו של עשרות רבות של בני השלוחים שהתקבצו לישיבה ממדינות רבות ולומדים בהתמדה ושקידה גדולה כשחן של יראת שמים חסידית נסוך על פניהם
הרב הראשי הגיע לישיבת בני השלוחים באוקראינה - והתפעל
הרב יוסף בביקורו בישיבה.

הרב הראשי והראשל"צ הרב יצחק יוסף שליט"א, השוהה בימים אלה בדנייפר שבאוקראינה - הגיע היום לביקור מיוחד בישיבת 'ליובאוויטש אוקראינה', המיועדת לבני השלוחים מרחבי אירופה והעולם.

את הרב יוסף ליווו לאורך הביקור השליח הראשי הרב שמואל קמינצקי , הרב פנחס אלטהויז ושאר חברי המשלחת

את פניהם קיבלו בשערי הישיבה ראש הישיבה הרב חיים אהרן חזן והמנהל הרוחני הרב אליהו הלוי חפר. השניים סקרו בפני המשלחת הנכבדה את ייחודיותה של הישיבה בכך שתלמידיה הינם בני שלוחים מרחבי העולם כולו ואת צמיחתה המתמדת. עוד ציינו כי בקרוב ייחנך במתחם הישיבה היכל לימוד חדש לאור הגידול המבורך במספר התלמידים כ"י.

הרב הראשי נשא בפני התמימים ב'זאל' הישיבה שיעור הלכתי מרתק, רווי בתוכן ובבקיאות נפלאה בנושא איסור ברכה לבטלה במצוות דרבנן. התלמידים גילו עניין רב והרבו בשאלות. הרב יוסף לא הסתיר את התפעלותו למראה המפעים הנגלה לעיניו של עשרות רבות של בחורי חמד בני השלוחים שהתקבצו לישיבה ממדינות רבות באירופה, מארה"ק ואף מסין הרחוקה, ולומדים בהתמדה ושקידה גדולה כשחן של יראת שמים חסידית נסוך על פניהם.

עם סיום השיעור בירך הרב בחום את תלמידי הישיבה ורבניה והפליא בגודל זכותם כבני שלוחים המפיצים תורה ויהדות בכל קצווי תבל בשליחות נשיא הדור, וזוכים כעת לשבת בעצמם באהלה של תורה תמימה, בישיבת תומכי תמימים.

לאחר שהרב נעמד לתמונה קבוצתית עם תלמידי הישיבה יצאה המשלחת לדרכה לקול שירת התמימים 'כי בשמחה תצאו ובשלום תובלון'.

צפו בתיעוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.