מנדי ברגר | יום כ"א כסלו ה׳תש״פ 19.12.2019

22 התוועדויות ברחבי העיר: כך חגגו את י"ט כסלו בחולון

למעלה מ-600 אנשים ונשים התכנסו לאירועים נפרדים לכבוד חג הגאולה בחולון • האירוע המרכזי לגברים התקיים באולם בית כורש שבשכונת תל גיבורים והפך לאחר מכן להתוועדות חסידית • התוועדות זו הייתה גם סעודת מצווה להכנסת ספר תורה לבית חב"ד תל גיבורים בראשות הרב מנחם מענדל כץ
22 התוועדויות ברחבי העיר: כך חגגו את י

ביום שני השבוע התכנסו למעלה מ-600 אנשים ונשים לאירועים נפרדים לכבוד חג הגאולה בחולון.

האירוע המרכזי לגברים התקיים באולם בית כורש שבשכונת תל גיבורים, אורח הכבוד היה הרב מנחם מענדל גרונר מראשי ישיבת חב"ד קרית גת, שנשא נאום שהפך להתוועדות מיוחדת.

הנחה את ההתוועדות בטוב טעם השליח מנהל בית חב"ד חולון הרב ירחמיאל גורליק.

ראשון הדוברים הרב חיים רבי רב שכונת תל גיבורים, שדיבר על הפעולות המרגשות של חב"ד והפצת והנגשת היהדות, כמה שצריך כל אחד ללמוד מדרכו של הרבי. הרב הראשי לחולון השליח הרב יוחנן גורארי' שליט"א עורר את הקהל ללמוד בתורתו של בעל הגאולה. הרב מנחם מענדל כץ שליח בשכונת תל גיבורים וממארגני ההתוועדות, דיבר בענייני היום. השליח הרב דוד גורארי' יו"ר מוסדות חב"ד בחולון, נשא נאום על הקשר של כל אחד ליום הגדול. עם סיום החלק הרשמי הקהל התיישב להתוועדות עם הרב שלמה חיים פלדמן, עד לשעות הקטנות של הלילה.

התוועדות זו הייתה גם סעודת מצווה להכנסת ספר תורה לבית חב"ד תל גיבורים בראשות הרב מנחם מענדל כץ, ובהשתדלות הגבאי המסור הרב שניאור אמיתי, ספר התורה הוכנס בתרומתם של משפחות פינקלשטיין וברוך.

תלמידיו של הרב כץ מישיבת תו"ת לוד הגיעו להתוועדות והיוו דוגמא חיה בהשתתפותם הפעילה בהתוועדות.

כמו כן' ההתוועדות לנשים הייתה מוצלחת ביותר עם הפעלתה ושירתה של הגב' ציפי קולטניוק את המשא המרכזי נשא השליח הרב ירחמיאל גורליק מנהל בית חב"ד חולון. ההתוועדות כולה הייתה מוקפדת וערוכה להפליא, ואורגנה על ידי השליחה הגב' חני גורארי, והגב' נחמי טורקוב, יחד עם צוות נשות חב"ד חולון.

במקביל, התקיימו בכל רחבי העיר עוד 22 התוועדויות בהם השתתפו מאות רבות חברי קהילת בתי חב"ד בשכונות העיר. השלוחים, מנהלי בתי חב"ד בכל שכונה, השקיעו בתוכנית מרתקת ואורח מיוחד שהתוועד עם הקהל ועוררו את קהל המשתתפים להוסיף בלימוד החסידות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.