מנדי ברגר | יום כ"א כסלו ה׳תש״פ 19.12.2019

במעמד רבנים ומכובדים: התוועדות חג הגאולה בצפת

בהתוועדות המרכזית, שנערכה ברוב פאר באולם החאן האדום שבמרכז העיר ואורגנה על ידי אגודת קרית חב"ד בצפת, השתתפו מאות מתושבי העיר צפת, מכל הקהילות השונות בצפת, עד השעות הקטנות של הלילה • אורח ההתוועדות היה הרב אהרן ברייער, ממשפיעי קהילת מעייני ישראל
במעמד רבנים ומכובדים: התוועדות חג הגאולה בצפת

בהתוועדות המרכזית, שנערכה ברוב פאר באולם החאן האדום שבמרכז העיר ואורגנה על ידי אגודת קרית חב"ד בצפת, השתתפו מאות מתושבי העיר צפת, מכל הקהילות השונות בצפת, עד השעות הקטנות של הלילה.

אורח ההתוועדות היה הרב אהרן ברייער, ממשפיעי קהילת מעייני ישראל, ויחד איתו ישבו בראש ההתוועדות המרא דאתרא של קהילת חב"ד הרב מרדכי ביסטריצקי, השליח הראשי הרב חיים קפלן, השליח הרב אלתר אליהו הכהן פרידמן, ממנהלי ישיבות תומכי תמימים בארץ הקודש הרב אליקים וואלף, רבה של קהילת צאנז בצפת הרב דוד זאב רייך, מרבני קהילת ברסלב הרב נחמן קעניג, ראש כולל צאנז הרב ישראל חיים הורביץ ועוד.

בין המשתתפים היו גם חברי מועצת העיר הרב נחמן גלבך והרב יורם מעודה, יו"ר המועצה הדתית ר' בני לגזיאל, השליח ומנהל בית חב"ד בעיר העתיקה הרב גבריאל מרזל, השליח במרום כנען הרב חיים זילבר.

באופן מיוחד בלטו בהשתתפותם עשרות רבות של אברכים ובני תורה מהקהילות החסידיות השונות בעיר, אשר חלקם כבר משתתף במסגרות שונות של לימוד חסידות באופן מסודר וקבוע, והמשפיע האורח עורר את המשתתפים להצטרף למסגרות לימוד אלו.

בין הדברים סיפר הרב ברייער על "מופת" מדהים שהוא היה עד להתרחשות שלו, כאשר שהה בשבת קודש יום ההילולא ג' תמוז האחרון על יד הציון הקדוש, ועורר את הציבור להוספה בלימוד החסידות והליכה בדרכיה.

במהלך ההתוועדות הוקרנו כו"כ מראות קודש של הרבי עם קטעי שיחות בעניינא דיומא, כמו גם ניגוני התוועדות בארגון הרב שמואל מישולובין, שסייע בארגון ההתוועדות.
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.