מנדי ברגר | יום כ"א כסלו ה׳תש״פ 19.12.2019

פארק צמרת תל אביב: חג הגאולה גם במגדלי היוקרה

כ-70 איש מסלתה ושמנה של תושבי שכונת פארק צמרת תל אביב, התאספו באולם הדיירים של מגדלי U להתוועדות סוחפת עד השעות המאוחרת של הלילה, לכבוד אדמו"ר הזקן • אמן הקלידים מיכאל שלוש ניגן עם הקהל את ניגוני חב"ד ודברי חסידות הושמעו מפי הרב אליהו שוויכה שליח הרבי לשכונת הגוש הגדול בעיר
פארק צמרת תל אביב: חג הגאולה גם במגדלי היוקרה

כ-70 איש מסלתה ושמנה של תושבי שכונת פארק צמרת תל אביב, התאספו באולם הדיירים של מגדלי U להתוועדות סוחפת עד השעות המאוחרת של הלילה, לכבוד אדמו"ר הזקן.

ההתוועדות התקיימה מול שולחנות ערוכים כיד המלך ובמהלכה הושמעו דברי חסידות מפי הרב אליהו שוויכה שליח הרבי לשכונת הגוש הגדול תל אביב, שריתק את השומעים בסיפורים מרגשים ובהסבר נרחב על מהות ההתכנסות והשפעת תורת החסידות על חיי היומיום.

אמן הקלידים מיכאל שלוש ניגן עם הקהל את ניגוני אדמו"ר הזקן וסחף את הקהל בשירה וריקודים כשעה שלמה. המשקה זרם כמים והמשתתפים קיבלו החלטות טובות בדבר לימוד החסידות ואחזקת פעולות הקשורות בהפצת החסידות.
 
ההתוועדות אורגנה על ידי קהילת פארק צמרת בהנהגת השליח ורב הקהילה, הרב חיים מאיר אלימלך, שסיכם את העניין מול הקהל והדגיש שאין מקום בארץ הפטור מהשתתפות בשמחת חג הגאולה וב"ה זכתה פארק צמרת תל אביב להחדיר את שמחת בעל הגאולה ברוחניות ובגשמיות גם בגובה 40 קומות של מגדלי היוקרה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.