מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תש״פ 18.12.2019

הרב יוסף הכט הגיע מאילת להתוועדות ברמת בית שמש ג'

בקהילה הצעירה של רמת בית שמש ג' חגגו את חג הגאולה, בראשות השליח בשכונה הרב בנימין מנדלסון • את המשא המרכזי נשא אורח הכבוד רבה של אילת וחבר בי"ד רבני חב"ד הרב יוסף הכט, ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הביא דברי ברכה בשבח שלוחי חב"ד
הרב יוסף הכט הגיע מאילת להתוועדות ברמת בית שמש ג'
צילום: לוי עמית

בבית חב"ד ברמת בית שמש ג', נערכה אמש החגיגה המרכזית לכבוד י"ט כסלו ראש השנה לחסידות, התוועדות זו שהפכה זה מכבר למסורת, בניהולו של השליח בשכונה הרב בנימין מנדלסון

הרב אליעזר ויינר שליח הרבי לעיר בית שמש לקח חלק פעיל בארגון האירוע ונשא דברים במהלכו.

האירוע נפתח ע"י רב קהילת חב"ד ברמב"ש ג' הרב חיים אליהו גלוכובסקי שדיבר אודות מעלת היום וסגולתיו המיוחדות, בקריאת מכתבו של הרבי כובד הרב רפאל צבי הרטמן משפיע אנ"ש ברמב"ש א'.

את המשא המרכזי נשא אורח הכבוד שהגיע מרחוק רבה של אילת וחבר בי"ד רבני חב"ד הרב יוסף הכט שריתק את הקהל העצום ונפח רוח חיים חסידית ומרוממת במשתתפים.

דברי ברכה הביא שר התחבורה וחה"כ ר' בצלאל סמוטריץ שדיבר בחמימות על השליחות החב"דית לאחד ולחבר את כלל ישראל לגווניו ושיבח את פועלו הרב של נציג חב"ד בעיריית בית שמש ר' ישראל מנדלסון יחד עם חבריו מסיעת הבית היהודי חבר המועצה הרב ניסים בריח ויו"ר הסניף מר חיים בן מרגי שנכחו בהתוועדות וכן את הגב' רינה הולנדר יו"ר הסיעה וסגנית ראש העיר שנטלה חלק פעיל בהתוועדות י"ט כסלו לנשים שנערכה בתחילת השבוע.

חה"כ הרב משה אבוטבול ידיד קהילת חב"ד שיבח את הפעילות הענפה של חב"ד בעיר בית שמש וציין בהתרגשות שמידי שנה הינו משתתף בקביעות בחגיגה זו וחש את ההתפתחות והתנופה המשמעותית של קהילת חב"ד בבית שמש.

נטלו חלק בהתוועדות סגן ראש העיר וממונה מחלקת החינוך שידיו רב לו בשגשוג מוסדות חב"ד בעיר הרב ישעיה ארנרייך וכן חברי מועצת העיר ר' ישיעיהו וויסמן, ר' יגאל חדד ור' איציק אלמליח.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.