צבי סופר | יום י"ט כסלו ה׳תש״פ 17.12.2019

‘אללה אכבר’: חב"דניק הותקף ברכבת - ישראלית יצאה להגנתו

מוסלמית שגידפה בקללות אנטישמיות חסיד חב"ד ברכבת התחתית בניו יורק, לא ציפתה לכזאת הפתעה: ישראלית שנכחה במקום הגיבה, והעניינים יצאו משליטה
‘אללה אכבר’: חב

בחורה ישראלית בשם ליהי אהרן עלתה לרכבת התחתית של ניו יורק במנהטן. לאחר שעלתה לרכבת הבחינה באשה המפזרת את חפציה על מספר מושבים ככל הנראה כדי למנוע ממישהו לשבת עליהם, כך פרסם רודי רושמן בפוסט בפייסבוק.

"היא שאלה את האישה אם היא יכולה להסיר את חפציה מהמושבים כדי לשבת, אך היא סירבה בטענה שהם המושבים שלה ואף אחד אחר לא יכול לשבת שם".

"כמה רגעים אחר כך ראתה ליהי את האישה מעליבה יהודי חסיד חב"ד שישב גם הוא בסמוך, וראתה כי האיש הזה מותקף מילולית כבר מזה זמן מה", כך תיאר בפוסט.

"האישה המוסלמית החלה למלמל תפילות איסלאמיות וצעקה דברים נוראיים, 'טוב שהרגו את היהודים בניו ג'רזי - הם היו צריכים להרוג את כולכם'".

"היהודי לא הגיב למתקפה המילולית נגדו. ליהי שלפה את הפלאפון שלה והאישה החלה להפנות אליה את תשומת הלב. העניינים התלהטו במהירות והאישה קמה והעיפה את הפלאפון מידיה של ליהי והחלה לתפוס אותה ולהכות בפניה".

"ליהי נלחמה בחזרה והפילה את האישה. הקטטה נמשכה עד ששתיהן מצאו את עצמן מחוץ לרכבת כשנפתחו הדלתות. אנשים אמרו לליהי, "הפנים שלך מדממות", אבל היא התמקדה רק במציאת דרך לבקש עזרה".

"איש לא עשה דבר, אין מילים. אין שום פעולה, רק עשרות אנשים שצפו כאילו הם הקהל של תוכנית טלוויזיה. ליהי לחצה על כפתור החירום והשוטרים הגיעו למקום, והאישה נעצרה; ותוך כדי מעצרה, האישה המשיכה עם העלבונות והגסויות שלה".

"מלבד העובדה ששוב אירעה התקפה אנטישמית נוספת, הפעם היה זה משהו שונה. ליהי נלחמה בחזרה, ליהי סירבה פשוט להיכנע לתוקפת".

לאחר מעצרה של המוסלמית, היא המשיכה לקלל עם צעקות 'אללה אכבר'.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
פשע שנאה
כ' כסלו ה׳תש״פ
שתשב בכלא 8 שנים לפי החוק , וחוץ מלפרסם בחדשות בארצות הברית תקריות אנטישמיות שאולי מעודד אנשים להמשיך , שיפרסמו עונשי מאסר למבצעי פשעי שנאה - גזענות ואלימות על רקע לאומני,
אין לי ספק שזה יועיל להורדת הפשיעה.
2.
יוסלה איש החסד
כ' כסלו ה׳תש״פ
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.