צביקה קעניג | יום י"ד כסלו ה׳תש״פ 12.12.2019

בנחלת הר חב"ד חגגו סיום 40 מסכתות בישיבת ערב • גלריה

באירוע מרשים במיוחד ורב משתתפים, חולקו אמש פרסים ל- 40 מתלמידי ישיבת ערב נחלת הר חב"ד על שהתאמצו בשנה החולפת ללמוד ולסיים למעלה מ- 40 מסכתות גמרא בש"ס. 'הנה נחלת ה' בנים שכר פרי הבטן'
בנחלת הר חב

אמש לבשה נחלת הר חב"ד מעטה שמחה וחג לרגל אירוע השנה בישיבת ערב נחלת הר חב"ד, בו חולקו פרסים יקרים ל- 40 תלמידים מסיימי מסכתות בש"ס שנלמדו על ידם בשנה החולפת.

ישיבת ערב בנחלת הר חב"ד מייסודו של הרב אלימלך הרצל, קיימת מזה עשרות שנים. בשנים האחרונות תחת ניהולו של ר' שמואל יצחק מלוב היא גדלה למימדים שלא נראו אף פעם, כאשר מידי ערב מגיעים עשרות תלמידים מכל השכונה ולומדים בשמחה ונבחנים בע"פ על כל מכמני התורה, משנה, תניא וגמרא

בשנים האחרונות החל הרב מלוב במבצע לימוד מסכתות גמרא בש"ס, כאשר תלמידים מוכשרים שמסוגלים לסיים מסכת ולהבינה, יקבלו על עצמם לעשות זאת במשך השנה, והם יקבלו במתנה בתחילת הלימוד את המסכת המהודרת בהוצאת שוטנשטיין, וכן פרס יוקרתי באירוע הסיום.

השנה התנהל המבצע במימד רחב מאוד כאשר 41 תלמידים מוכשרים למדו מסכת שלימה בש"ס במשך השנה החולפת.

כאן המקום לציין שתרומת המסכתות, הלימוד בהן וכן תרומת אירוע הסיום אמש, נדבת משפחת אבוקסיס היקרה שתחי', לע"נ אביהם היקר הרה"ח יצחק מרדכי בן אברהם ע"ה.

באירוע אמש השתתפו רבנים נכבדים תושבי השכונה: הרב אברהם מענדל ווכטר, המשפיע הרב מיכאל מישולובין וכן בנו של מרא דאתרא הרב אהרן בנציון ירוסלבסקי שנשא דברים בשם אביו הרב שליט"א.

יש לציין שהרבנים הנכבדים הדגישו כל אחד בדבריו את גודל הברכה שזכתה 'נחלה' במוסד הנעלה 'ישיבת ערב', ועל הנחת שנגרם מזה לרבי מייסד השכונה. לסיום הערב דיבר הרב שבתי ויינטראוב שיזם לפני 4 שנים את המבצע של סיומי מסכתות והודה לרב מלוב על פעילותו הרבה במסגרת הישיבת ערב כמו כן השתתפו הרבנים בעצמם בחלוקת הפרסים לתלמידים.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
לא עם הארץ חסיד
י"ד כסלו ה׳תש״פ
נחת
יפה מאד ישר כח למארגנים
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.