מנדי ברגר | יום י"ג כסלו ה׳תש״פ 11.12.2019

'ישיר למהדרין': אתר הקניות המגזרי הגדול מגיע לחב"ד

מגמת הקניות ברשת צוברת תאוצה מיום ליום, ורשתות המזון עומדות על המשמר כדי להיענות לגל הביקוש ההולך וגובר • אף אחד לא נשאר מאחור: בהובלת 'ישיר למהדרין' - אתר הקניות המגזרי הגדול – רושמת המגמה זינוק משמעותי בכל הזרמים • ביחס ישיר לצמיחה המואצת, מרחיב האתר אזורי החלוקה כדי שגם אתם תוכלו לצאת בזול, בלי לצאת מהבית
'ישיר למהדרין': אתר הקניות המגזרי הגדול מגיע לחב
צילום: יח"צ

לכל מהפכה יש מחולל: אתר 'ישיר למהדרין' חתום על זו של זינוק מגמת קניות-סופר אונליין בחתך המגזרי. האתר הרים את הכפפה והעניק מענה לביקוש הקיים, שהמתין בדריכות לבשורה של חווית קניות אינטרנטית וכשרה למהדרין.

מאז השקתו, רשם האתר צמיחה משמעותית בהיקף המכירות ברחבי הארץ, המורכבת מלקוחות חוזרים שניסו 'בקטנה' ובחרו לבסס את השיטה באופן קבוע, לצד לקוחות חדשים המצטרפים בעקביות ומגלים את חווית הקניות הנוחה – והמשתלמת לא פחות.

ייחודו של האתר טמון בהנגשתו המושלמת לצרכי המגזר: סימון בולט של חותמת הכשרות המהודרת של המוצרים, מפת אזורי חלוקה מותאמת לצרכי הלקוחות, ומחירים נוחים לכיסה של כל משפחה. כל אלה מהווים את הבסיס האידיאלי לרכישה מקוונת, המצטיינת ביתרונותיה המוכרים: חיסכון משמעותי בזמן ובמאמץ פיזי, שליטה מקסימלית בתקציב, ואפשרות לביצוע קנייה עתידית בטווח של חודש ממועד ההזמנה. השילוב בין ההתאמה המדויקת, המגייסת את יתרונות הטכנולוגיה לטובת הלקוחות, יוצרת חווית קנייה יוצאת-דופן, המאפשרת גם לך לצאת בזול, בלי לצאת מהבית.

בימים אלה, כחלק ממגמת הצמיחה וההתחדשות הבלתי פוסקת, מבשר אתר 'ישיר למהדרין' על הרחבת אזורי החלוקה, שיכללו מעתה ריכוזים בולטים של קהילות חב"ד: לוד, קריית מלאכי וכפר חב"ד. אלה מתווספים לפרישת השירות הקיימת, הכוללת את: אלעד, אשדוד, בית שמש, בני ברק, חשמונאים, מבוא חורון, מודיעין עילית, מתתיהו, עמנואל ופתח תקווה.

יוצאים מהאתר? חבל, אבל לפחות תצאו בזול

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.