מערכת | יום י"א כסלו ה׳תש״פ 09.12.2019

ארבעה סטים יסודיים בתורת החסידות הושלמו לקראת היריד

ארבעה מי יודע?  לקראת יריד החסידות הענק, השלימה הוצאת 'מעיינותיך' ארבעה מפעלים ספרותיים רחבי היקף, שמגישים את תורת אדמו"ר הזקן, הצמח צדק, הרש"ב והרבי לציבור הרחב • אוצר לקוטי שיחות יצא לאור במהדורה חדשה ומפוארת, בת שנים-עשר כרכים, לצד מהדורת 'בלכתך בדרך'  
ארבעה סטים יסודיים בתורת החסידות הושלמו לקראת היריד

לקראת יריד החסידות הענק, שיתקיים לאורך כל השבוע הבא בבנייני האומה, השלימה הוצאת 'מעיינותיך' ארבעה מפעלים ספרותיים רחבי היקף, שמגישים את יסודות החסידות לציבור הרחב.

על ארבע הסדרות האלה עמלו במשך שנים טובי העורכים, שבורכו בכישרון להסברת חסידות בשפה ברורה, ועכשיו אפשר לברך על המוגמר. ואלה ארבע הסדרות:

תורה אור ולקוטי תורה המבואר – חמישה כרכים על פרשיות השבוע ועוד שני כרכים על המועדים (תשרי וחנוכה-פורים). מהדורה זו מאפשרת לכל אחד ואחד ללמוד את מאמריו היסודיים והבסיסיים של רבנו הזקן, לאורך השנה כולה.

אוצר לקוטי שיחות – שנים-עשר כרכים, עשרה על פרשיות התורה ושניים על המועדים. בסדרה הזאת כונסו מבחר משיחותיו המעמיקות והמעשירות של הרבי, והיא מוגשת בשתי מהדורות – מהדורה גדולה ומפוארת ומהדורת 'בלכתך בדרך'.

דרך מצוותיך – ארבעה כרכים שמסבירים ומבארים את ספרו היסודי של ה'צמח צדק', שמסביר את מצוות התורה על-פי החסידות. דרך מצוותיך הוא ספר יסוד לכל מי שנכנס בשערי החסידות, ועכשיו הוא פתוח לכל אחד.

קונטרסי אדמו"ר הרש"ב – שלושה קונטרסים יסודיים שכתב אדמו"ר הרש"ב – קונטרס עץ החיים, קונטרס התפילה וקונטרס העבודה. שלושת הכרכים של הסדרה מגישים את ארבעת הקונטרסים האלה עם ביאור שווה לכל נפש.

ביריד הספרים, שייפתח במוצאי שבת הקרובה ויהיה פתוח עד יום רביעי בלילה, ייוחד מתחם מיוחד לעשרות הספרים המרהיבים של ספריית 'מעיינותיך', שמחוללים מהפכה בהנחת תורת החסידות לציבור הרחב. 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.