מאיר כץ | יום י"א כסלו ה׳תש״פ 09.12.2019

מגזין חדש ומושקע יופץ על ידי בתי חב"ד לקהל הרחב בישראל

שילוב כוחות בין 'צעירי אגודת חב"ד' לשבועון 'כפר חב"ד': הושק מגזין חדש, 'נשמה', עבור קהל מקורבי בתי חב"ד, בהוצאה לאור של 'צעירי חב"ד' ובעריכת 'כפר חב"ד' • במגזין האיכותי, כתבות מיוחדות ומאמרי הגות מאת טובי הכותבים, המאירים את תחומי החיים המעסיקים את כולנו. כל אלו מעניקים את מגע הקסם הייחודי של תנועת החסידות על מציאות חיינו משלל זוויות • המגזין הראשון של 'נשמה', הודפס כבר בגיליונו הראשון בעשרות אלפי עותקים שיאפשרו הפצה רחבה בקרב באי בתי חב"ד
מגזין חדש ומושקע יופץ על ידי בתי חב
הצצה לעיתון החדש

'צעירי אגודת חב"ד' בארץ הקודש משיק החל מהחודש מגזין חדש, 'נשמה', עבור קהל מקורבי בתי חב"ד, בעריכת ובהפקת שבועון 'כפר חב"ד'.  

המגזין האיכותי, מלא בתכנים עשירים, המזינים את הנשמה ברעיונות וסיפורים ערכיים ששאובים מעולמה של חסידות חב"ד. יש בו כתבות מאלפות ומאמרי הגות מאת טובי הכותבים, המאירים את תחומי החיים המעסיקים את כולנו. כל אלו מעניקים את מגע הקסם הייחודי של תנועת החסידות על מציאות חיינו משלל זוויות.

המגזין החדש בא כבשורה נוספת וכחלק מעשייה להקמת מוסדות חדשים לכבוד שנת השבעים לנשיאות הרבי.

"לא בכדי בחרנו בחודש כסלו להשקת הגיליון", כותבים העורכים ר' מנחם כהן ור' לוי שייקביץ במאמר ההקדמה למגזין החדש, "חודש זה מתאפיין בשני מועדים מאירים ששינו את העולם: ימי החנוכה הבאים וממשמשים עלינו לטובה ולברכה, ו'חג הגאולה' י"ט בכסלו שבו יצא ממאסרו מייסד חסידות חב"ד, ומשם החלה הפצת החסידות ששינתה את חייהם של מיליוני יהודים". 

כאמור, 'נשמה' יוצא לאור על ידי 'צעירי אגודת חב"ד' - הזרוע הביצועית של חב"ד בארץ הקודש, ונערך ומופק על ידי שבועון 'כפר חב"ד' – העיתון הרשמי של חסידות חב"ד שמציין השנה את שנת הארבעים לצאתו לאור. 

"בשילוב כוחות של נסיון עשיר בהנגשת העושר הבלתי נדלה של חסידות חב"ד לקהלים רחבים", נכתב עוד בהקדמה, "אנו מקווים כי 'נשמה' יפתח לכל קורא אשנב לעולמה של חסידות חב"ד, בשפה נגישה ושווה לכל נפש, ומאחלים כי תכניו יעניקו לכם התעלות ותועלת מרבית בעבודת הבורא ובחיי המשפחה".

המגזין הראשון של 'נשמה', הודפס כבר בגיליונו הראשון בעשרות אלפי עותקים, כשעל פי הערכות הוא צפוי לזנק בתוך תקופה קצרה. 

'נשמה', ייתן מענה לקהל ענק של מקורבי ואוהדי חב"ד, עם שפע של תכנים מרתקים, המוגשים בשפה ייעודית. 
במגזין הראשון של 'נשמה', טורים אישיים וכתבות, לצד מדורים חדשים במגוון תחומים, העוסקים הן בחג הגאולה י"ט כסלו והן בימי החנוכה הבאים עלינו לטובה. 

בהמשך, נגיש כאן הצצה ראשונה לעמודי המגזין המרהיבים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.