מנדי ברגר | יום י"א כסלו ה׳תש״פ 09.12.2019

בדיון נגד הרב וולפא: השופט מתח ביקורת על הפרקליטות

בית המשפט העליון דן היום (שני) בבקשת רשות הערעור שהגישה פרקליטות המדינה נגד זיכויים של הרב שלום דב וולפא ושבתי וינטראוב בשתי ערכאות מעבירה של "הסתה לאי ציות" • במהלך הדיון מתח ראש ההרכב, השופט ניל הנדל, ביקורת על ההחלטה להגיש בקשת רשות ערעור, בחלוף זמן רב כל כך מהאירועים ולאחר הזיכוי בשתי הערכאות • עוה"ד יצחק בם: "הפרקליטות רודפת כבר עשר שנים את הרב וולפא ואת שי גפן
בדיון נגד הרב וולפא: השופט מתח ביקורת על הפרקליטות

בית המשפט העליון דן היום (שני) בבקשת רשות הערעור שהגישה פרקליטות המדינה נגד זיכויים של הרב שלום דב וולפא ושבתי וינטראוב בשתי ערכאות מעבירה של "הסתה לאי ציות".

כאמור, בית משפט השלום בירושלים ובית המשפט המחוזי בעיר זיכו בעבר את הרב וולפא ואת ווינטראוב מעבירה זו, לאחר שקבעו כי למעשיהם לא היתה השפעה על חיילי צה"ל.

במהלך הדיון מתח ראש ההרכב, השופט ניל הנדל, ביקורת על ההחלטה להגיש בקשת רשות ערעור, בחלוף זמן רב כל כך מהאירועים ולאחר הזיכוי בשתי הערכאות.

עוה"ד יצחק בם המייצג את אחד הנאשמים תקף את הפרקליטות, "כאשר פרופ' יעל אמתי חתמה על עצומה שתומכת בסרבנות והבהירה שתסייע לחיילים שיסרבו לשרת בשטחים קבע היועמ"ש שאין כאן עבירה פלילית. למרות זאת את הרב וולפא ואת שי גפן הפרקליטות רודפת כבר עשר שנים על מעשים דומים וטוענת בבית המשפט העליון שצריך להפוך את זיכויים ולהרשיע אותם".

"היום בעצם הראינו לבית המשפט שחור על גבי לבן שהפרקליטות נוהגת איפה ואיפה. השר אוחנה צדק, יש 'פרקליטות בתוך פרקליטות' והפרקליטות שבתוך הפרקליטות מתנהלת משיקולים פסולים ואת זה צריך להפסיק", הוסיף בם.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
יש דיקטטורים בירושלים
י"א כסלו ה׳תש״פ
חבל שעד שלא הגיעו לביבי, כל כך הרבה אישי ציבור ואנשים פשוטים סבלו
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.